ترفندهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن های موبایل

ترفندهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن های موبایل

طبیعتا پس از ساختن هر نوع محصولی خواهان کسب منفعت از آن می باشید و مستقل از نوع محصول و کاربرد آن شما به تبلیغات کارآمد نیازمندید. برای سازندگان اپلیکیشن، تبلیغات یک عنصر حیاتی جهت کسب موفقیت و جذب مشتریان بیشتر می باشد. تبلیغات اپلیکیشن بخشی از مدل کسب درآمد را شامل می شود، ولی کل فرآیند تنها به این بخش محدود نمی گردد. اهمیت این بخش جهت اطلاع رسانی مردم درباره محصول، قابلیت ها و امکانات ارائه دهنده آن است و پیشنهادات شما را به گوش کاربران می رساند. شاید درباره چگونگی تحقق این امر کمی مردد باشید، بنابراین در این مقاله ما را همراهی کنید تا نکات و ترفندهایی را جهت بهینه سازی این فرآیند به شما بیاموزیم. AH-Tripwolf-2

موارد بیشماری در امر تبلیغات یاری گر سازندگان هستند، اولین گام مربوط به اطلاع رسانی به مردم بابت وجود این اپلیکیشن است. در این راستا شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و دریچه ای به سوی جذب انبوهی از مشتریان بالقوه پیش روی شما می گشایند. تنها کار لازم ساخت یک پروفایل کاربری در کلیه شبکه های اجتماعی است، پس از آن باید مطالب مرتبط با اپلیکیشن خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید و از این طریق توجه عموم را به خود جلب نمایید، اگر در تحقق این امر موفق شوید، کاربران نیز این مطالب را با آشنایان خود به اشتراک می گذارند و گستره وسیعی از مردم درباره اپلیکیشن شما آگاهی کسب می کنند. اطلاع رسانی به مردم درباره وجود اپلیکیشن تنها گام اولیه در این فرآیند زمان بر است، علاوه بر این باید یک وب سایت نیز به اپلیکیشن خود اختصاص دهید. وب سایت راهی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن و آگاه ساختن کاربران بالقوه از جزئیات آن است، افراد با مراجعه به وب سایت می توانند از جدیدترین امکانات، آپدیت ها و تغییرات اعمال شده آگاهی کسب کرده و ارزش اپلیکیشن شما را به طور کامل درک نمایند. وب سایت بهترین مکان برای جایگذاری اسکرین شات های اپلیکیشن و نمایش چگونگی عملکرد و امکانات آن می باشد.

از طریق وب سایت اختصاصی اپلیکیشن قادر به برقراری تعامل با کاربران خود می باشید، از طرفی تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی را نیز در این خلال قدرت خواهید بخشید، تنها لازم است لینک های مربوط به وب سایت را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید. البته قرار دادن نوشته ها و پیام ها فراتر از حد معقول نیز توصیه نمی شود، چرا که شاید اثر منفی داشته و کاربران را خسته کند، بنابراین تنها جایی که نیاز به لینک احساس می شود، آن را در مطالب خود بگنجانید. در برخی موارد پیشنهاد می شود که وب سایت را حتی قبل از شروع مراحل تبلیغاتی خود راه اندازی نمایید و مطالب مربوط به اپلیکیشن را در آن قرار دهید. تولید و استفاده از QR code در این زمینه بسیار موثر است، این کدها می توانند مردم را به وب سایت یا صفحه مربوط به اپلیکیشن در گوگل پلی و یا هر نوع اپ استور دیگری هدایت کنند، از سوی دیگر در این صفحات لینک های مربوط به پروفایل های اجتماعی شما قرار دارند، از این روی کاربران قادر به کسب آخرین اخبار و اطلاعات درباره اپلیکیشن هستند. QR code ها خود لینک مربوطه را در بر می گیرند و از این مزیت نباید چشم پوشی کرد. اسکن کردن QR code به مراتب راحت تر از تایپ کردن لینک می باشد و از این راه می توانید لینک مورد نظر را بر روی کاغذ نیز به نمایش بگذارید، از سوی دیگر کاغذهای چاپ شده برای افرادی که به صورت آنلاین لینک های شما را مشاهده نمی کنند، راه حلی جایگزین و بسیار کارآمد است. یقینا شما خواستار سهولت بخشیدن به فرآیند اشتراک گذاری اپلیکیشن با سایر افراد هستید و می خواهید صفحه وب و یا پروفایل های اجتماعی مربوط به اپلیکیشن خود را در دسترس عموم قرار دهید. تبلیغات زبانی هنوز هم در جایگاه بالایی قرار دارد و ابزاری قدرتمند در این عرصه است، کسب اطمینان از بابت خوشنودی کاربران از اپلیکیشن ساخته شده باعث گسترش آن در بین عموم خواهد شد و موفقیت شما را تضمین خوهد نمود، از طرفی اخبار درباره اپلیکیشن به طور رایگان، دهان به دهان خواهد چرخید. باید تلاش کنید تا علاقه کاربران را جهت تبلیغ اپلیکیشن برانگیزید، هدایا، تخفیفات ویژه و مواردی از این دست می توانند در این راستا سودمند واقع شوند، در حقیقت باید به افراد صرفا برای اینکه کاربر شما هستند، پاداش اعطا کنید. در آخر توصیه می شود که این استراتژی های تبلیغاتی را در روند کاری خود قرار دهید، زیرا به کارگیری این ترفندها شما را به اوج می رساند و موفقیت اپلیکیشن را رقم می زند. http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید