آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش ویدیویی وردپرس فارسینسخه 2.9

امتیاز کاربران
3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 601 کیلوبایت

این روزها اکثر افراد برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود و معرفی آن به عموم مردم، اقدام به راه اندازی وبسایت میکنند. البته این کار تنها بدین منظور انجام نمیشود و خیلی از وب سایت هایی که میشناسیم شخصی بوده و مربوط به یک شغل و حرفه خاص نمیگردد. لازم به ذکر است با روی کار آمدن سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، جوملا و غیره که به صورت رایگان میباشند، ساخت وبلاگ کار چندان مشکلی نیست اما در عین حال نیاز به آموزش نیز دارد. اگر علاقه مند هستید برای خود یک وبسایت مهیا کنید، با ما همراه شوید تا برنامه اندرویدی "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" را معرفی، نقد و بررسی کنیم. آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

رابط کاربری:

در این اپلیکیشن اندرویدی، فقط نمای افقی در دسترس است که با توجه به نمایش بهتر ویدیوها، معقول به نظر میرسد. دیگر نقاط قوت قابل ذکر برای برنامه فوق، شامل رنگ بندی هماهنگ، قالب گرافیکی یکپارچه، فونت مناسب و چیدمان مرتب فهرست ها میشود و تنها مواردی که باید به عنوان نواقص "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" نام ببریم، عدم استفاده از طیف رنگ های متنوع، سازماندهی منظم تر فهرست ها و تمام صفحه بودن برنامه میباشد.

دسترسی به عناوین مختلف آموزشی و جابجایی در لیست آنها، با سرعت خوبی انجام میپذیرد و با توجه به نوع پیاده سازی برنامه، استاندارد است. از این بابت هم میتوان امتیازی برای "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" درنظر گرفت. AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

کاربرد:

نکته ای که راجب به اپلیکیشن فوق وجود دارد، سطح آموزش ویدیوهای آن میباشد که نه برای مبتدیان مناسب است و نه حرفه ای ها. درواقع افراد مبتدی برای شروع به کار نیاز به پیش زمینه هایی دارند که بهتر بود در "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" به آنها نیز پرداخته شود. البته بطور کل باید گفت، مطالب به گونه ای هستند که برای راه اندازی یک وبسایت وردپرسی شخصی، مفید خواهد بود و بیشترین امتیاز را باید به رعایت سرفصل ها و تعداد ویدیوهای آموزشی اختصاص دهیم.

یکی از نواقص این برنامه اندرویدی، عدم بارگزاری ویدیوها در داخل خود برنامه میباشد و برای دیدن آموزش ها میبایست به اینترنت دسترسی داشته باشید. درواقع برنامه شما را به یک وبسایت منتقل میکند و در پی این موضوع، محدودیت های دیگری نیز ایجاد میگردد. برای مثال نمیتوان فایل های  دانلود شده را از بقیه تشخیص داد و یا امکان تفکیک دلخواه آنها برای کاربران دربخش هایی مانند مشاهده شده یا علاقه مندی ها وجود ندارد. به هرحال شاید شما بخواهید یک ویدیو را در قسمتی قرار دهید که در مراجعه بعدی و با دراختیار داشتن وقت کافی، بتوانید به تماشای آن بپردازید.

علاوه بر موارد ذکر شده، پس از اینکه همه آموزش ها را فراگرفتید دیگر چیزی برای آموختن وجود نخواهد داشت و بهتر بود تولیدکنندگان به فکر بروزرسانی محتوای "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" نیز باشند. جمع بندی همه کمبودهایی که به آن اشاره کردیم، در نهایت به عدم پیاده سازی صحیح این برنامه ختم میشود و نه عدم کارایی آن. درپایان، AppReview امتیاز 3 از 5 را برای این بخش مناسب میداند. آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

قیمت: برنامه فوق، رایگان است و مخاطبان خاص خودش را دارد. هرچند نواقصی در "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" دیده شد اما نمیتوان از زحمت تولیدکنندگان در تهیه آموزش ها چشم پوشی کرد، به خصوص وقتی قیمتی برای ویدیوها درنظر نگرفته اند. امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 میباشد.

در آخرین نسخه برنامه فوق به شماره 2.9، شاهد چهره ای کاملا متفاوت از آن هستیم و مهمترین دگرگونی "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" را باید در رنگبندی آن و امکان نمایش در حالت افقی و عمودی به حساب آوریم. البته در نگاه اول، ظاهر قبلی این اپلیکیشن اندرویدی زیباتر به نظر میرسد اما باید توجه داشت که محیط جدید آن به صورت اصولی تر طراحی شده است.

آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

افزوده شدن تبلیغات عدد نیز از دیگر تغییرات قابل ذکر بوده که البته انتظار میرفت در انتخاب محل نمایش تبلیغ بیشتر دقت شود. در هر صورت، AppReview تغییری در امتیاز بخش رابط کاربری نمیدهد.

آموزش ویدیویی وردپرس فارسی

بد نیست به امکان حمایت مالی از تولیدکنندگان با استفاده از سیستم خرید درون برنامه ای نیز اشاره کنیم که به این نسخه از "آموزش ویدیویی وردپرس فارسی" اضافه گردیده اما مشاهده آموزش ها همچنان رایگان میباشد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    احمد 5
    خدا خیرش بده ،من یه سایت برا باشگاه محلمون ساختم :-)

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      ناشناس 5
      خخخخخخخخخخخخ

      به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    سعید 5
    عالی شده ، توی این نسخه میشه انلاین ویدیو نگاه کرد ،ممنون از هرکی که ساخته :-D :-D :-D :-D :-D

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    محمدرضا 5
    من خیلی استفاده کردم از این نرم افزار :-*

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    حرف نداره 5
    حرف نداره :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

    به این نظر پاسخ دهید
آموزش ویدیویی وردپرس فارسی