از اندروید به ویندوزفون: اپلیکیشن App Comparison مایکروسافت منتشر شد

از اندروید به ویندوزفون: اپلیکیشن App Comparison مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت مصرانه تلاش هایی را برای در اختیار قرار دادن نرم افزارهای خود بر روی سایر پلتفرم ها مانند اندروید صورت می دهد، اما این به معنای توقف تلاش در جلب نظر مشتریان برای انتخاب گوشی های خود که ویندوز 10 را اجرا می کنند، نمی باشد. این واقعیت بر همگان روشن است که گوشی های ویندوزی در ارائه اپلیکیشن های متنوع عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته اند، این گوشی ها گزینه مناسبی برای جستجوی اپلیکیشن ها نمی باشند، اما مایکروسافت با پشتکار تمام در حال تلاش برای تغییر این وضعیت است، آنها قصد دارند یک ذهنیت کراس-پلتفرم را به سرویس های خود بیفزایند، با این اوصاف مایکروسافت اخیرا اقدام به رونمایی از یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر با هدف برجسته سازی آن دست از اپلیکیشن های اندروید که در گوشی های ویندوز فون نیز وجود دارند، نموده است.

blog_14836_1

هدف کلی این اپلیکیشن جدید که App Comparison نام گرفته، نمایش مطابق هایی در پلتفرم ویندوز 10 برای اپلیکیشن هایی است که بر روی گوشی اندروید خود نصب نموده اید. هدف این کار برجسته سازی رشد اپ استور ویندوز است، هم اکنون این اپ استور آنچنان غنی نیست، اما احتمال دارد کمپانی مایکروسافت در آینده ای نزدیک اپ استور خود را تقویت کند، با این وجود هیچ ادعایی برای اثبات این قضیه در دست نمی باشد. تشویق توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های ویندوزی نخستین اقدامی است که باید از سوی مایکروسافت صورت پذیرد، این کار به نوبه خود با دشواری های همراه است، چرا که توسعه دهندگان تمایل چندانی برای این کار نشان نمی دهند، البته این نگرش آنها ریشه در بی علاقگی کاربران نسبت به این پلتفرم نیز دارد. این وابستگی توسعه دهندگان به کاربران و بالعکس همواره وجود دارد، لذا مایکروسافت باید جهت حل این مشکل تدابیری را بیندیشد.

با وجود تمامی محدودیت ها، چنانچه کاربران تصمیم بگیرند که ویندوز 10 را مورد استفاده قرار دهند، نخسین گام نصب اپلیکیشن مذکور برای این کار خواهد بود، بدین ترتیب می توانند از وجود اپلیکیشن های اندرویدی خود در پلتفرم ویندوز آگاهی حاصل کنند، علاوه بر نمایش مطابق هایی برای اپلیکیشن های اندروید، این اپلیکیشن گزینه های دیگری را نیز به کاربران پیشنهاد می دهد، این کار بر مبنای اپلیکیشن های مورد استفاده آنها و موارد کاربردی خواهد بود. این اپلیکیشن بسیار ساده و مقدماتی است، البته برای طرفداران پر و پا قرص اندروید گزینه ای مطلوب نمی باشد و تنها به درد کسانی می خورد که مایل به امتحان کردن یک گوشی ویندوزی و تجربه تفاوت ها هستند، چنانچه شما نیز به این دسته از افراد تعلق دارید و می خواهید این بار تجربه ای متفاوت با اندروید داشته باشید، این اپلیکیشن را با کمک لینک زیر دانلود کنید و با اطمینان از وجود اپلیکیشن های محبوب خود در پلتفرم ویندوز، این پلتفرم مایکروسافت را امتحان کنید.

 

دانلود اپلیکیشن App Comparison از گوگل پلی

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید