الگوی جادویی هوشمند

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن الگوی جادویی هوشمندنسخه 1.0.0

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی الگوی جادویی هوشمند از بازار سازنده : DibmehrApps

دستگاه های تلفن همراه از نوع هوشمند آن، مجموعه بزرگی از امکانات مختلف میباشند که در کنار هم قرار گرفتن آنها بسیار سودمند بوده و میتوان خیلی از امور زندگی را با استفاده از این امکانات انجام داد. البته در این میان مشکلی نیز وجود دارد که شاید در ابتدا به چشم نیاید اما در گذر زمان خودنمایی میکند و آن استفاده هر چه سریع تر از قابلیت های گوشی است! تاکنون اپلیکیشن هایی برای رفع این مشکل تولید گردیده اند که نقش میانبر امکانات مختلف دستگاه را ایفا میکنند.

در ادامه به معرفی یکی از همین برنامه ها تحت عنوان "الگوی جادویی هوشمند" میپردازیم. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید.

الگوی جادویی هوشمند

رابط کاربری :

در ظاهر ساده و معمولی اپلیکیشن فوق، نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده، آیکن های یکدست، فونت خوانا، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی به چشم میخورد. هرچند نقص بزرگی در چهره "الگوی جادویی هوشمند" وجود ندارد اما در عین حال باید گفت که در طراحی قالب گرافیکی آن، دقت نظر و حسن سلیقه کافی صرف نشده است. محیط این برنامه اندرویدی میتوانست بسیار جذاب تر از آنچه مشاهده میکنیم خلق گردد و به نمونه های حرفه ای نزدیک باشد.

جابجایی سریع بین بخش های مختلف با حداقل پیچیدگی و استفاده راحت و بدون دردسر از امکانات، دیگر ویژگی های قابل ذکر در "الگوی جادویی هوشمند" هستند. البته وجود این خصوصیات تا حدودی بطور ذاتی بوده است هرچند به کارگیری تکنیک های اصولی و رعایت استانداردهای لازم در پیاده سازی رابط کاربری برنامه فوق نیز قابل ذکر میباشد.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

الگوی جادویی هوشمند

کاربرد :

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا با رسم الگوهای دلخواه، از امکانات گوناگون دستگاه استفاده نموده و عملیات مختلفی را انجام دهید که از آن جمله میتوانیم به تغییر تنظیمات گوشی (مانند روشن و خاموش کردن WiFi)، بازکردن برنامه های موردنظر، قفل و باز کردن صفحه، رفتن به آدرس اینترنتی، تماس سریع، دسترسی به برنامه های فعال و پیامک سریع اشاره کنیم. در ادامه توضیح بیشتری درباره قابلیت های "الگوی جادویی هوشمند" داده ایم.

با لمس دکمه + در پایین صفحه اصلی برنامه فوق، منویی باز میشود که گزینه های نام برده در بند قبل درون آن قرار گرفته اند. برای شروع میتوانید بر روی گزینه بازکردن برنامه اشاره میکنید تا لیست همه اپلیکیشن های نصب شده به نمایش درآید. پس از انتخاب برنامه موردنظر، "الگوی جادویی هوشمند" از شما میخواهد که الگوی دلخواه خود را رسم نموده و آن را طی 3 مرحله تایید نمایید. لازم به ذکر است همه الگوهایی که بدین ترتیب ایجاد میگردند، به صورت لیست در صفحه اصلی ذخیره میشوند و با لمس طولانی بر روی هر کدام، امکان حذف و تغییر نام آنها وجود دارد. برای حذف همه موارد نیز میتوانید از گزینه موجود در منوی کوچک سربرگ استفاده کنید.

اکنون الگوهای دلخواه خود را ایجاده نموده اید و بدون تردید قصد دارید که آنها را به کار ببندید! بدین منظور کافی است که بر روی دکمه شناور وسط صفحه اشاره و الگو را در پنجره باز شده رسم کنید. این دکمه شفاف همواره بر روی صفحه نمایشگر دستگاه، شناور و در دسترس باقی میماند که البته میتوانید از بخش تنظیمات "الگوی جادویی هوشمند"، آن را غیرفعال و یا به گوشه منتقل نمایید. به همین سادگی، میانبرهایی برای انجام عملیات مختلف ساخته اید که سرعت شما را در استفاده از امکانات مختلف گوشی افزایش میدهد.

به نظر میرسد که اپلیکیشن فوق به قابلیت های بیشتری نیاز نداشته باشد اما باید گفت که رفع کمبودهایی مانند رسم الگوها با یک روند مشخص بر روی نقاط ثابت، امکان ویرایش الگوها، جابجایی دکمه شناور به هر نقطه دلخواه بر روی صفحه نمایشگر، دسترسی سریع از طریق نوار وضعیت و مواردی از این قبیل، میتوانست کارایی "الگوی جادویی هوشمند" را افزایش دهد. امیدواریم تولیدکنندگان این برنامه با ایده پردازی بیشتر، آن را در نسخه های بعدی توسعه داده و کاملتر کنند.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 3.5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

الگوی جادویی هوشمند

قیمت :

هرچند این برنامه اندرویدی در افزایش سرعت کاربران هنگام استفاده از دستگاه، موثر و مفید واقع میشود اما در عین حال کمبودهایی نیز دارد که در دو بخش قبل به آنها اشاره شد. از این رو انتظار میرفت که "الگوی جادویی هوشمند" با قیمت کمتری عرضه گردد تا مخاطبان از آن رضایت کامل داشته باشند. امتیاز AppReview به این بخش، 4.5 از 5 است.

 

الگوی جادویی هوشمند

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن الگوی جادویی هوشمند

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    hani
    Chjori hzfesh konim??

    به این نظر پاسخ دهید
الگوی جادویی هوشمند