ال جی با رونمایی از گوشی جی 5 خود به رقابت با سامسونگ برمی خیزد

ال جی با رونمایی از گوشی جی 5 خود به رقابت با سامسونگ برمی خیزد

در سال گذشته کمپانی ال جی اقدام به رونمایی از گوشی جی 4 خود نمود که پس از معرفی و انتشار گوشی گلکسی اس 6 و Edge از سوی سامسونگ صورت پذیرفت. سامسونگ قصد داشت تا در همایش جهانی موبایل در فوریه سال گذشته بر رقبای خود مانند اچ تی سی پیروز شود و در نظر مطبوعات محبوب جلوه نماید. از طرفی ال جی نیز هوشمندانه عمل کرد و رویداد را در دست گرفت اما حجم توجهات به سوی این کمپانی کمتر بود و درز شدن اخباری از محصولات جدید پیش از معرفی رسمی نیز کمکی به آنها نکرد، اما به نظر می رسد که امسال ال جی قصد دارد با آمادگی بیشتری ظاهر شود و به رونمایی از گوشی جی 5 خود در طول رویداد بپردازد، جانشین گوشی پرچم دار سال گذشته مایل است در همایش جهانی موبایل صحنه را از رقیب کهنه کار خود یعنی سامسونگ برباید.

blog_16226_1

مبنی بر گزارشاتی که از سوی Korea Times دریافت شده، Cho Juno مدیر بخش موبایل ال جی طی یک کنفرانس خبری در کره جنوبی اظهار داشته: "امسال از جوانبی متفاوت خواهد بود و  ال جی آماده است تا از سامسونگ پیشی بگیرد." دو غول کره جنوبی سال های متمادی است که از حضور و رقابت با یکدیگر لذت می برند و در حوزه های مشابه با یکدیگر از لوازم خانگی گرفته تا عرصه تکولوژی در حال فعالیت و رقابت تنگاتنگ با یکدیگر می باشند. از نظر تولید اسمارت فون ها قرعه به نام سامسونگ افتاده و این کمپانی جایگاه بالاتری را در این عرصه از آن خود کرده است، اما از فعالیت های ال جی در سه سال اخیر نیز نمی توان چشم پوشی کرد و پس از شراکت این کمپانی با گوگل جهت تولید گوشی های نکسوز 4 و 5 بر محبوبیت برند ال جی افزوده شده است. گزارشات حکایت از آن می کنند که ال جی یک روز پیش از همایش جهانی موبایل اقدام به نمایش گوشی جی 5 خود نماید، در نتیجه رونمایی از گوشی ال جی همزمان با گوشی جدید سامسونگ به وقوع خواهد پیوست.

برخی از اخبار درز شده حاکی از آنند که گوشی جی 5 دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی از نوع Quad HD و مجهز به Snapdragon 820 باشد. علاوه بر این گمان می رود گوشی دارای رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی همراه با یک دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی باشد. قدرت دوربین گوشی جی 4 در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت لذا انتظارات کاربران نیز مطابق با امکانات ارائه شده در گذشته شکل گرفته است. شایعات دیگر نیز گواه از آن دارند که یک طراحی ماژولار در دسترس خواهد بود که امکان استفاده از باتری جداشونده و حافظه افزودنی را میسر خواهد ساخت و به یک ساختار پریمیوم منجر خواهد گردید. برای آگاهی از صحت این اخبار زمان بسیار کمی باقی مانده، چرا که برنامه های ال جی برای همایش جهانی موبایل از سوی کمپانی به تایید رسیده اند و به زودی شاهد محصولات و امکانات جدیدی از سوی ال جی خواهیم بود.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید