بازی های یونیتی

اندروید از آی او اس جلو زد: کاربران اندروید مدت زمان بیشتری را صرف انجام بازی های یونیتی می کنند

بازی های ساخته شده توسط انجین بازی سازی یونیتی محبوبیت فراوانی در پلتفرم های اندروید و آی او اس دارد، اما گزارشات جدید حاکی از آن است که کاربران اندروید زمان بیشتری صرف انجام این بازی ها می کنند.

داده های این مطالعه 5 میلیارد بازی نصب شده در نزدیک به 2.4 میلیارد گوشی بود که رفتار کاربر در آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بر اساس یافته های این تحقیق، یک کاربر معمولی اندروید، حدود 26.6 دقیقه از زمان روزانه خود را صرف انجام بازی های ساخته شده توسط یونیتی می نماید، در حالی که این مدت زمان برای کاربران آی او اس به 19.8 دقیقه کاهش یافته است.

مدت زمان نشست های بازی نیز اندروید را پیروز میدان کرد، به طوری که کاربران اندروید 2 دقیقه بیشتر از کاربران آی او اس بر روی بازی صرف می کنند. کشورهای کانادا، پورتوریکو، آلمان، هلند و انگلستان نیز در صدر لیست کشورها با طول نشست های بازی طولانی قرار گرفتند.

آی او اس 10 میزبان نرخ پذیرش چشمگیری نیز بوده و 91.6 درصد از نشست ها را از آن خود کرده، این در حالی است که 88 درصد از نشست های اندروید مربوط به نسخه 4.4 و بالاتر اندروید بوده اند.

اندازه صفحه نمایش نیز در مدت زمان های نشست کاربران به شدت تاثیرگذار است. در اندروید نشست های ثبت شده در گوشی ها 5 برابر بیشتر از فبلت ها و تبلت ها بوده، در حالی که نشست های ثبت شده در گوشی های آی او اس دو برابر نشست های تبلت بوده است.

در این گزارش اشاره شده که میزان فعال سازی گوشی در طول سه هفته نخست پس از عرضه، برای آیفون 7 اس سه برابر بیشتر از آیفون 7 پلاس بوده است.

این ارقام دریافتی در مقایسه با سال گذشته میزبان تغییراتی شده اند، به طوری که فعال سازی آیفون 7 اس 20 درصد کمتر از آیفون 6 اس و این رقم برای آیفون 7 اس پلاس 10 درصد بیشتر از آیفون 6 اس پلاس بوده است.

 

http://www.pocketgamer.biz برگرفته از

اینها را هم بخوانید