اپلیکیشن Duo مرز 10 میلیون دانلود در پلی استور را رد کرد

اپلیکیشن Duo مرز 10 میلیون دانلود در پلی استور را رد کرد

رویداد I/O امسال گوگل پر از اعلامیه های جدیدی درباره آخرین اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل بود، یکی از بزرگ ترین سرویس های معرفی شده در طول رویداد Daydream بود که در حقیقت تلاش های گوگل در زمینه واقعیت مجازی را پیاده سازی می کند. مورد دیگری که سر و صدای زیادی به پا کرد معرفی دو اپلیکیشن اندرویدی جدید به نام های Allo و Duo بود. این دو اپلیکیشن متفاوتند، اما هدف هر دوی آنها مشترک بوده و مایلند تا افراد را به یکدیگر مرتبط کنند، Allo از طریق پیام رسانی و Duo نیز از طریق تماس های ویدویی در تلاش برای پیاده سازی این هدف هستند.

در حالی که Allo هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، اما در فهرست اپلیکیشن گوگل پلی قرار گرفته است.  بر خلاف Allo، اپلیکیشن Duo منتشر شده و از زمان انتشار آن تاکنون موفقیت های چشمگیری را نیز به ثبت رسانده است، تنها با گذشت یک هفته از انتشار اپلیکیشن ساندر پیچای مدیرعامل گوگل اعلام کرد که Duo تاکنون 5 میلیون دانلود را از آن خود کرده است، این رقم با توجه به گذشت مدت زمان کوتاهی از انتشار اپلیکیشن بسیار تاثیرگذار و امیدوارکننده است.

blog_23208_1

هم اکنون این اپلیکیشن پرطرفدار گوگل به موفقیت دیگری دست پیدا کرده و آمار دانلودهای خود را به 10 میلیون رسانده است، اما این رقم به اندازه 5 میلیون دانلود در طول یک هفته چندان تاثیرگذار نمی باشد، چرا که دستیابی به 5 میلیون دانلود بعدی حدود 3 هفته زمان برده است.

با این اوصاف شور و هیجان اولیه برای دانلود این اپلیکیشن با گذشت هفته ها کمی خوابیده است، اما در نهایت باید گفت که دستیابی به 10 میلیون نصب در کمتر از یک ماه رقمی بسیار تاثیرگذار می باشد. اما اینکه شرایط برای Allo چگونه به پیش خواهد رفت، خود جای پرسش دارد، آیا این اپلیکیشن نیز خواهد توانست به این میزان موفقیت دست پیدا کند؟ چرا که گوگل پلی پر از اپلیکیشن های پیام رسان مختلف است که هریک با ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود می درخشند.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید