با SwiftKey اطلاعات جدیدی درباره خود و عادت های تایپی تان بیاموزید

با SwiftKey اطلاعات جدیدی درباره خود و عادت های تایپی تان بیاموزید

SwiftKey یکی از هوشمندترین کیبوردهایی است که در دسترس کاربران اندروید قرار دارد. کمپانی سازنده برای مدتی طولانی درگیر کار بر روی تکنولوژی پیش بینی بوده است و به عنوان گواهی بر این فعالیت می توان به پروژه های اخیر آنها مانند neural networks که برای پیش بینی کلمات تایپی شما استفاده می شود و یا قابلیت حدس زدن جمله پس از نمایش دو حرف بعد از نشان گر اشاره کرد. اکنون شرایط کمی تغییر کرده و به جای نمایش اطلاعاتی از آینده این بار SwiftKey مایل است گذشته را به شما یادآوری کند و این تمایل در امکانی به نام SwiftKey Stats به واقعیت پیوسته است.مفهوم پشت پرده این ایده بسیار ساده است، اما پیاده سازی آن بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. SwiftKey Stats به ردیابی و پیگیری واژه های استفاده شده از سوی ما می پردازد تا سابقه ای از عادت های ارتباطی شما را در طول زمان تولید نماید. هرچه بیشتر کیبورد را مورد استفاده قرار دهید، کیبورد اطلاعات بیشتری درباره شما جمع آوردی کرده و موارد متعددی را می آموزد. پس از آن می توانید در یک آمار روش تایپ و موضوعاتی را که بیشتر از همه مورد استفاده قرار داده اید مشاهده کنید.

blog_16363_1

این قابلیت شما را از موضوعاتی که بیشتر از همه مایل به صحبت درباره آنها هستید مطلع می سازد و Swiftkey علاقه مندی های شما را در یک رده بندی قرار می دهد تا قادر به مقایسه و سنجش آنها گردید و آشنایی بیشتری با شخصیت خود پیدا کنید.

این امکان جدید ایموجی های استفاده شده را نیز ردیابی می کند و Signature Emoji شما که به عنوان هویتی قلمداد می شود را شناسایی می نماید. البته Signature Emoji آن ایموجی نیست که به طور مکرر مورد استفاده قرار داده اید، چرا که در این صورت نتیجه تکراری و خسته کننده حاصل خواهد شد، Signature Emoji ایموجی است که شما بیشتر از سایرین آن را مورد استفاده قرار داده اید. ردیاب تعداد لغاتی را که به آن آموخته اید نگهداری می کند و بدین ترتیب معیاری جهت سنجش پیچیدگی لغات مورد استفاده و طرز بیان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

در حال حاضر SwiftKey Stats تنها به صورت بتا در دسترس می باشد و برای استفاده از آن شما به یک اکانت SwiftKey Stats نیاز دارید، بدین ترتیب آمار در تمامی دستگاه های مورد استفاده شما منتقل می شود و می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. با کلیک بر روی این لینک قادر به دریافت کیبورد در گوگل پلی استور می باشید.

blog_16363_2

امکان جدید SwiftKey تا چه اندازه توجه شما را جلب کرده، در بخش نظرات ما را از عقاید خود باخبر سازید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید