ویدیوهای زنده در اینستاگرام

بخش استوریز اینستاگرام میزبان استریمینگ زنده می شود

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که به طور مستمر مجهز به قابلیت ها و ویژگی های جذاب و کاربردی می شود، بخش استوریز که چنیدن ماه پیش میهمان اپلیکیشن اینستاگرام شد، یکی از پرطرفدارترین قابلیت های اینستاگرام می باشد و مدتی پیش شایعاتی منتشر شدند که حاکی از افزوده شدن قابلیت استریمینگ زنده به این بخش اینستاگرام بودند و هم اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این امکان به استوریز اینستاگرام راه پیدا می کند. سازندگان اپلیکیشن یک تغییر جذاب را نیز در مفهوم اصلی اعمال کردند، به طوری که ویدیوهای زنده همیشگی نبوده و با تمام شدن استریم ناپدید می شوند.

در طول هفته های آینده نسخه آی او اس و اندروید اینستاگرام آپدیت شده و یک دکمه جدید به نام Start Live Video به رابط دوربین افزوده خواهد شد، مابقی محتوا نیز به همان شکل قبلی باقی می ماند. قسمت استوریز نیز یک بج Live را برای برادکستینگ ها به نمایش می گذارد و کاربران می توانند آن ویدیو را تماشا کرده و برای آن کامنت و قلب بگذارند. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، امکان اجرای مجدد این نوع ویدیوها وجود ندارد و همین ویژگی بر جذابیت ماجرا می افزاید. تب Explore به نمایش بهترین ویدیوهای زنده بر اساس افرادی که دنبال می کنید و یا موضوعات داغ روز، می پردازد و دوستان شما به محض ارسال ویدیوی زنده از سوی شما، نوتیفیکیشنی را دریافت خواهند کرد.ویدیوهای زنده در اینستاگرام

علاوه بر این، کمپانی متعلق به فیسبوک قابلیت هایی را به پیام های دایرکت نیز افزوده که بیشتر آنها از اسنپ چت الهام گرفته شده اند، یکی از آنها قابلیت اشتراک گذاری استوری با تعدادی از افراد از طریق پیام شخصی می باشد. وقتی که دریافت کننده دو بار به طور دقیق استوری را تماشا کرد، استوری حذف می شود. علاوه بر این، در صورتی که شخص مربوطه استوری را ری پلی کند یا از آن یک اسکرین شات بگیرید، مطلع خواهید شد. قسمت DM یک تب استوریز را در قسمت بالا در خود جای خواهد داد و ارسال کننده در صورتی که استوری را برای گروهی از دوستان خود ارسال کرده باشد، می تواند ببیند که چه کسی استوری را تماشا کرده است. این آپدیت های جدید، سرویس را کمی پیچیده و تا حدودی درهم ریخته می کنند.

ویدیوهای زنده در اینستاگرام

به یقین، کاربران منتظر این ویژگی های جدید بوده اند و آوردن ویدیوهای زنده به اینستاگرام طرفداران آن را بیشتر کرده و کاربران را به سمت اپلیکیشن جذب خواهد نمود. با در نظر گرفتن روندهای اخیر در صنعت ایلیکیشن های اجتماعی، ورود قابلیت های مشابه به اسنپ چت نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

ویدیوهای زنده در اینستاگرام

 

http://techpp.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید