برندگان همایش جهانی موبایل 2016 اعلام شدند

برندگان همایش جهانی موبایل 2016 اعلام شدند

همایش جهانی موبایل یکی از رویدادهای مهم در طول سال است که توجه بسیاری از افراد از اقصی نقاط جهان را به خود جلب می کند. برندها و کمپانی های مختلف در تلاشند تا در این رویداد بزرگ برنده شده و محصول خود را برتر از دیگران جلوه دهند، امسال نیز مانند سال های گذشته رقابت تنگاتنگی را شاهد بودیم و سرانجام اسامی کاندیداها و برندگان این همایش بزرگ اعلام شد، در ادامه شما را با برندگان این رویداد آشنا می کنیم.

blog_16967_1

اسمارت فون برتر MWC 2016

کاندیداها: ال جی – جی 5، سامسونگ گلکسی اس 7، سامسونگ گلکس اس 7 اج، شیائومی Mi 5 و آلکاتل Idol 4S

برنده: سامسونگ گلکسی اس 7

گوشی های مذکور در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفتند، تغییرات اعمال شده در طراحی گوشی ال جی، خمیدگی های جدید در گوشی Mi 5 و ظاهر نخستین گوشی برتر آلکاتل همه را به شگفتی وا داشت، اما در انتها، این گوشی گلکسی اس 7 کمپانی سامسونگ بود که با نمایش ابتکار و زیبایی خود، برنده از میدان رقابت خارج شد.

سامسونگ تغییرات عمده ای در طراحی گوشی خود اعمال نکرده و گوشی گلکسی میزبان تغییرات اندکی شده است. سامسونگ با در نظر گرفتن نظرات کاربران به معرفی ابتکارات جدید در ارتباط با سخت افزار و نرم افزار پرداخت که تجربه کاربردی را دستخوش تغییر می نماید. ممکن است این پرسش پیش آید که چرا از بین دو گوشی کاندیدای سامسونگ نسخه اج آن برنده نشد؟ به احتمال زیاد این موضوع به ظاهر جمع و جور و در دسترس گوشی اس 7 باز می گردد که آن را از رقیب خود متمایز گردانده است.

blog_16967_2

اسمارت فون برتر مقرون به صرفه MWC 2016

کاندیداها: سونی اسکپریا XA، ال جی ایکس cam، ال جی ایکس اسکرین، اج تی سی Desire 530 و آلکاتل Idol 4

برنده: آلکاتل Idol 4

هریک از کاندیداهای این دسته بندی ویژگی ها و امکانات جالبی را ارائه می دهند که با قیمت های مقرون به صرفه ای می توان آنها را خریداری نمود، تمامی این گوشی ها از یک طراحی پریمیوم نیز برخوردارند.

با در نظر گرفتن پردازشگر Snapdragon 617، دو گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.2 اینچی full HD و دوربین های 13 و 8 مگاپیکسل جلویی و پشتی و قابلیت های صوتی که در دو اسپیکر جلویی گوشی پیاده سازی شده، گوشی آلکاتل سزاوار مقام اول در این رده بندی بوده است.

blog_16967_3

نوآوری برتر MWC 2016

کاندیداها: ویوئرهای VR، دوربین های 360،image stabilization، ال جی جی 5 دیزاین و غیره.

برنده: ال جی جی 5 دیزاین

مانند هر سال اخبار جالبی در خصوص ابتکارت و نوآوری های نمایش گذاشته شده در همایش جهانی موبایل وجود دارد، کاندیداهای این بخش بندی هریک به نوبه خود محصول جالبی را ارائه می دهند، اما رای گیری به نفع ال جی جی دیزاین خاتمه یافت.

برند کره ای خلق کننده این نوآوری قابلیت های کاربردی متعددی را به کاربران آینده ال جی جی 5 جدید ارائه می دهد، اما بدون کوچک ترین لطمه ای به طراحی. با طراحی ارائه شده، ال جی به معرفی دو لوازم جانبی جهت ارتقای تجربه کاربری برای تصاویر و موسیقی پرداخت. احتمال دارد که در آینده سایر برندها نیز با بکارگیری این تکنولوژی آن را در لوازم جانبی که با اسمارت فون های مختلف سازگارند، مورد استفاده قرار دهند.

blog_16967_4

پوشیدنی برتر MWC 2016

کاندیداها: سونی اکسپریا Ear، سونی اکسپریا EYE و ال جی 36VR

برنده: سونی اکسپریا EAR

در مقایسه با همایش موبایل سال گذشته، امسال شاهد رونمایی از اسمارت واچ های متعددی در رویداد نبودیم، این در حالی است که همایش سال گذشته میزبان اسمارت واچ های بیشماری بود. ممکن است دلیل چنین شرایطی ریشه در تمایل به مطالعه بر روی عملکرد اسمارت واچ ها و جستجو برای ارائه چیزی متفاوت و فراتر از آنچه در اسمارت فون ها ارائه می شود باشد. گزینش در این حیطه تا حدودی دشوار است، چرا که گجت های نمایش داده شده در همایش جهانی موبایل را نمی توان به عنوان پوشیدنی تلقی کرد، چرا که این گجت ها برای پوشیدن به طور مداوم طراحی نشده اند.

تنها دستگاهی که دارای عملکردی برای کاربرد روزانه است Sony Xperia Ear می باشد، همین امر این دستگاه را پیروز میدان کرد و این دستگاه، پوشیدنی برتر 2016 اعلام گردید. این دستگاه بلوتوث توسط کمپانی سونی ساخته شده و به کمک آن می توانید به جای تمرکز مستمر بر روی صفحات نمایش گوشی ها به زندگی روزمره خود برسید.

Xperia Ear به لطف طراحی ارگونومیک خود قابلیت استفاده در کل روز را دارد، این دستگاه نوتیفیکیشن ها، قرارهای ملاقات، پیام ها و تماس های دریافتی را به آرامی در گوش شما زمزمه می کند و دارای یک دستیار بصری بسیار خوب نیز می باشد که به تمامی فرمان های صوتی پاسخ می دهد.

blog_16967_5

https://www.androidpit.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید