بهترین پیام ها

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن بهترین پیام هانسخه 1.3.2

3.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 2.6 مگابایت
دریافت برنامه/بازی بهترین پیام ها از بازار سازنده : نیافارا

این روزها بهترین راه برای جلب توجه یک دوست قدیمی، ارسال پیام به او با موضوع دلخواه و موردپسند همان شخص میباشد! حتما شما نیز به این موضوع اتفاق نظر دارید که مشغله های زندگی روزمره ما را از یاد دوستان غافل میکند و درنتیجه تنها راه استفاده از پیامک خواهد بود هرچند نمیتواند جایگزین دیدار از نزدیک باشد. حال لازم است گنجینه ای از پیام های مختلف داشته باشیم تا سلیقه همه مخاطبان خود را تامین کنیم.

در ادامه برنامه ای با همین موضوع به شما معرفی خواهیم کرد که "بهترین پیام ها" نام دارد. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید. بهترین پیام ها

رابط کاربری:

فونت مناسب با قابلیت تغییر نوع و سایز، چیدمان مرتب فهرست ها و آیکن های گویا از جمله نقاط قوتی هستند که در رابطه با محیط این برنامه اندرویدی میتوانیم نام ببریم. درمورد رنگ بندی برنامه باید گفت که دقت نظر کمی برای آن صرف شده و به هیچ وجه استانداردهای لازم را ندارد. درواقع سعی گردیده تا با استفاده از رنگ آمیزی شاد، ظاهر جذابی به "بهترین پیام ها" بخشیده شود اما در این میان اصل تلفیق رنگ ها و هماهنگی میان آنها فراموش شده است.

یکی دیگر از نواقص برنامه فوق، اختصاص فضای بیش از حد به برخی از عناصر صفحه میباشد. علاوه بر این، بخش بندی صفحات داخلی (لیست و متن پیام ها) نیز بطور اصولی انجام نگرفته و به همین دلیل، نظم لازم در آنها به چشم نمیخورد. البته متن ها دید مناسب و کافی برای کاربران دارند و از این بابت مشکل خاصی در "بهترین پیام ها" دیده نمیشود.

به کارگیری دکمه های ناوبری در تمامی صفحات این اپلیکیشن باعث شده تا سرعت قابل قبولی در دسترسی به همه بخش ها ایجاد گردد و حتی برای جابجایی میان لیست پیام ها نیز تدابیری اندیشیده شده است. برای مثال دکمه های برای پرش به ابتدا، انتها و میانه لیست ها وجود دارد. استفاده راحت از امکانات نیز یکی دیگر از خصوصیات بارز "بهترین پیام ها" میباشد. درنهایت، AppReview امتیاز 3 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. بهترین پیام ها

کاربرد:

"بهترین پیام ها" شامل دسته بندی های متنوعی میگردد که در هرکدام تعداد پیام های قابل توجهی گنجانده شده است. از این حیث باید امتیاز مثبتی به اپلیکیشن فوق نسبت داد اما راجب به تکراری نبودن مطالب نمیتوان اظهارنظر کرد.

امکانات جانبی این اپلیکیشن اندرویدی به قابلیت افزودن به علاقه مندی ها، به اشتراک گذاری پیام ها و ابزار جستجو محدود میشود و نسبت به برنامه های مشابه کمبودهایی دارد. از این جمله میتوانیم به امکان ارسال مستقیم با پیام رسان، و نمایش تعداد ارسال و تعداد پیامکی که هرمتن اشغال میکند، اشاره نماییم. عدم نام گذاری مشخص برای زیرگروه های برخی از دسته ها نیز یکی دیگر از نواقص "بهترین پیام ها" میباشد.

درپایان باید گفت که برنامه فوق، وظیفه خود را به درستی انجام میدهد و کمبودهای ذکر شده تنها در میزان کارایی آن تاثیرگذار خواهد بود. AppReview امتیاز 3 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. بهترین پیام ها

قیمت: این برنامه اندرویدی را میتوانید بطور رایگان دریافت نموده و تعداد زیادی از پیامک های متنوع در اختیار داشته باشید. این موضوع دلیل خوبی برای استقبال مخاطبان از "بهترین پیام ها" بوده است و از این رو، AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش مناسب میداند.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    فردین
    عااااااااااااااااااااااااالییییییییییییی بود

    به این نظر پاسخ دهید
بهترین پیام ها