دکتر رمضان

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن دکتر رمضان (نسخه جدید)نسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

  چندی پیش یک اپلیکیشن اندرویدی با نام "دکتر رمضان" را بررسی کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را برشمردیم. هم اکنون نسخه جدیدی از این برنامه منتشر شده که بسیاری از اشکالات نسخه قبلی در آن رفع  شده است. با ما همراه شوید تا این تغییرات جدید را بررسی کنیم. دکتر رمضان (نسخه جدید)

رابط کاربری: در نسخه جدید "دکتر رمضان" اصلاحات خوبی در رابط کاربری شاهد هستیم. اگر نسخه قبل را دریافت کرده و دیده باشید، خاطرتان هست که پس زمینه صفحه توضیحات قرمز رنگ و با فونت سفید بود که ممکن بود باعث خستگی چشم برخی کاربران شود اما این بار و در نسخه جدید این پس زمینه سفید رنگ شده و متن روی آن سیاه است. این رنگ بندی کاملا مناسب یک برنامه متنی میباشد. همچنین امکان تعویض فونت نیز به "دکتر رمضان" اضافه شده که در تامین سلیقه کاربر کمک زیادی خواهد کرد. درضمن مشکل بهم ریختگی منوها و نمای افقی و عمودی نیز در این برنامه اندرویدی مرتفع گردیده اما هنوز در هنگام اسکرول کردن به چشم میخورد. تنها موارد جدیدی که میشد روی آن دقت بیشتری کرد آیکون های به کار رفته برای تعویض فونت و اشتراک گذاری و همچنین رنگ پس زمینه سربرگ است که در بالای صفحه توضیحات ظاهر میگردد.  با توجه به این موارد امتیاز AppReview به این بخش 4 از 5 خواهد بود. دکتر رمضان (نسخه جدید)

کاربرد: درباره کاربرد و تعداد مقالاتی که در "دکتر رمضان" وجود دارد، در بررسی قبل صحبت کردیم اما در نسخه جدید امکانات به اشتراک گذاری مطالب نیز افزوده شده تا بتوانید از طریق بلوتوث، ایمیل و... متن های موجود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر امکان جستجو هم قرار داده میشد دیگر از همه لحاظ خیال کاربر برای استفاده سریع از مطالب راحت میشد. امتیاز جدید "دکتر رمضان" در بخش کاربرد از نظر AppReview 4.5 از 5 است. دکتر رمضان (نسخه جدید)

قیمت:

برای اینکه خیالتان آسوده باشد لازم است عرض کنم، نسخه جدید نیز رایگان عرضه شده و همان امتیاز 5 از 5 را از AppReview دریافت میکند. به نظر شما تغییرات جدید در "دکتر رمضان" چه مقدار به افزایش تعداد دانلود آن کمک میکند؟ آیا ظاهر و امکانات این اپلیکیشن اندرویدی بهتر از قبل شده است؟ AppReview و تولیدکنندگان این برنامه منتظر نظرات شما هستند.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    الهه احمدی 3.5
    برنامه خوب و عالی هست مخصوصا این که رایگان هم هست به نظرم کاش به جای رنگ قرمز ار رنگهای بهتری استفاده می شد و رنگ قرمز مناسب این ماه زیبا و عزیز نیست و در طراحی گرافیکی برنامه اگر بیشتر کار شود عالی تر می شود

    به این نظر پاسخ دهید
دکتر رمضان (نسخه جدید)