راه برو بنویس

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن راه برو بنویسنسخه 1.0

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 123 کیلوبایت
دریافت برنامه/بازی راه برو بنویس از بازار سازنده : اکسین همراه

حتما برای شما نیز پیش آمده که در هنگام قدم زدن به تایپ متن و ارسال پیام اقدام کرده باشید. افرادی که در این کار حرفه ای هستند! نگران موانع سر راهشان نخواهند بود اما به هرحال اتفاق در کمین ما نشسته است! برنامه اندرویدی "راه برو بنویس" که در ادامه آن را نقد و بررسی میکنیم این مشکل را برطرف نموده و سرعت تایپ متن در هنگام راه رفتن را بیشتر میکند. با ما همراه باشید تا این اپلیکیشن را بیشتر به شما معرفی کنیم. راه برو بنویس

رابط کاربری:

در عملکرد برنامه فوق، دوربین گوشی نقش زیادی دارد و درواقع پس زمینه "راه برو نویس" همواره متغیر خواهد بود چون قرار است جلوی پای شما را در هنگام راه رفتن نمایش دهد.

تا اینجا موردی برای بررسی نمیماند اما نقاط قوت این اپلیکیشن اندرویدی را میتوانیم در استفاده از فونت مناسب و خوانا، آیکون های گویا و نسبتا زیبا، رنگ بندی هماهنگ  و چیدمان مرتب در فهرست ها و همچنین عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی نام ببریم.

استفاده از پس زمینه شفاف برای  سربرگ و پاصفحه و همچنین منوی ارسال، قالب گرافیکی هماهنگی با نحوه عملکرد این برنامه به وجود آورده است.

امکان تغییر اندازه فونت را نیز باید به نکات مثبت این بخش اضافه کنیم و بهتر بود در کنار آن قابلیت تعیین رنگ نوشته و یا تنظیم نور صفحه نمایش نیز قرار داده میشد تا همه چیز تکمیل گردد.

AppReview امتیاز خوبی برای این بخش درنظر میگیرد، 4 از 5. راه برو بنویس

کاربرد:

در ابتدا اشاره کوچکی به وظیفه این برنامه اندرویدی کردیم و در اینجا کارکرد "راه برو بنویس" را بیشتر بررسی میکنیم.

در هنگام آغاز به کار برنامه، دوربین گوشی روشن میشود و با لمس صفحه نمایش میتوانید متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. پس از پایان هم کافی است بر روی آیکون ارسال در سمت راست و بالای صفحه اشاره کنید و از امکاناتی نظیر ارسال به وسیله پیامک، کپی کردن و یا ارسال توسط برنامه های دیگر بهره ببرید.

تمام کاری که این اپلیکیشن اندرویدی انجام میدهد همین است و البته به صورت صحیح عمل میکند. تنها مشکل در هنگام چرخش دوربین میباشد که برای آن نیز در قسمت تنظیمات برنامه چاره ای اندیشیده شده و برای اینکه تصویر را با زاویه اشتباه نبینید، میتوانید چرخش دوربین را برحسب درجه تنظیم کنید.

هرچند که ایده های دیگری برای بیشتر کردن کارایی "راه برو بنویس"، میتوانست پیاده سازی شود اما از آنجا که عملکرد برنامه فوق به درستی انجام میپذیرد، AppReview امتیاز خوب 4.5 از 5 را در این بخش به آن اختصاص میدهد.

قیمت:

"راه برو بنویس" با قیمت ناچیزی منتشر شده و این مسئله مخاطبان آن را راضی خواهد کرد. این موضوع دلیل قانع کننده ای برای AppReview است تا امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر بگیرد.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    پ
    :-(( :cry: :cry:

    به این نظر پاسخ دهید
راه برو بنویس