سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای، فردا در پایتخت برگزار میشود

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای، فردا در پایتخت برگزار میشود

در حال حاضر چند سالی میشود که صنعت تولید بازی های رایانه ای در کشور شکل گرفته که در طی این مدت، توجه مسئولین به این صنعت قابل ملاحظه بوده و برنامه های زیادی در این زمینه پیاده شده است.

جشنواره بازی های رایانه ای

یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاهی موسوم به نمایشگاه  بازی های رایانه ای میباشد که تا به حال 2 دوره آن با موفقیت و حضور پرشور توسعه دهندگان و مخاطبان بازی ها برگزار گردیده است. سومین دوره این رویداد مهم، فردا و باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و جمعی از مدیران فرهنگی و توسعه دهندگان بازی های رایانه ای برگزار میگردد. طبق اطلاعات بدست آمده ساعت شروع این نمایشگاه از 10 صبح و محل آن مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.

جشنواره بازی های رایانه ای

از نکات جالب این دوره نمایشگاه بازی های رایانه ای میتوان به افزایش چشمگیر فضای نمایشگاه، حضور تیم هایی از 15 دانشگاه معتبر کشور و بخش های جدید مانند بخش "تولیدات" و "پنجره" اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ircg.ir مراجعه کنید.

درضمن تاریخ پایان این نمایشگاه 26 مردادماه عنوان شده است. امید است برگزاری باکیفیت اینگونه نمایشگاه ها باعث ارتقای دانش متخصصان ایرانی در زمینه تولید بازی های رایانه ای گردد.  

اینها را هم بخوانید