فال حافظ (صوتی)

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن فال حافظ (صوتی)نسخه 1.0

4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : ۸۵۰ تومان
  • حجم : 18 مگابایت
دریافت برنامه/بازی فال حافظ (صوتی) از بازار سازنده : کولاک

در بین شاعران ایران زمین، حافظ شیرازی از محبوبیت ویژه ای بین علاقه مندان به شعر برخوردار میباشد. این محبوبیت هم از کلام نافذ این شاعر بزرگ ناشی میشود و هم اینکه از دیرباز، تفال زدن به اشعار حافظ بین ما ایرانیان مرسوم بوده است. اگر از علاقه مندان به فال گرفتن هستید، در معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن اندرویدی "فال حافظ (صوتی)" همراه ما باشید. فال حافظ (صوتی)

رابط کاربری:

تناسب قالب گرافیکی با موضوع، بزرگترین نقطه قوت در ظاهر اپلیکیشن فوق به شمار می آید که در کنار رنگ بندی هماهنگ سایر عناصر، چهره جذابی به "فال حافظ (صوتی)" بخشیده است. چیدمان مرتب فهرست ها، آیکن های گویا و فونت مناسب نیز از دیگر نکات مثبت این برنامه اندرویدی هستند.

همچنین ویژگی هایی نظیر دسترسی سریع به بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات، در برنامه فوق دیده میشود. از آنجا که مخاطبان این اپلیکیشن میتوانند عموم افراد جامعه باشند، وجود چنین خصوصیاتی ضروری و سودمند خواهد بود. با درنظر گرفتن موارد بالا و البته معدود نقص های مشاهده شده در "فال حافظ (صوتی)"، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. فال حافظ (صوتی)

کاربرد:

عملکرد این اپلیکیشن اندرویدی بسیار ساده است و فقط باید به امر فال گرفتن اعتقاد داشته باشید! تنها کافیست نیت کرده و بر روی دکمه "گرفتن فال جدید" اشاره نمایید تا تصویر غزل مربوط به فال خود را همراه با پخش صدا ببینید. دکمه های مربوط به توقف و پخش صوت نیز در پایین صفحه قرار گرفته اند.

هنگامی که شخصی به اشعار حافظ تفال میزند، بدون تردید به تعبیر فال خود نیاز دارد. این قابلیت ضروری، در "فال حافظ (صوتی)" گنجانده شده و امکاناتی مثل ارسال با پیامک و کپی متن برای آن درنظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات جانبی اپلیکیشن فوق، میتوانیم به قابلیت افزودن به علاقه مندی ها اشاره کنیم. همچنین امکان مشاهده فال های قبلی نیز وجود دارد و برای حذف آنها، در قسمت تنظیمات دکمه ای با عنوان "ریست کردن برنامه" پیش بینی گردیده است.

همانطور که اشاره شد، غزلیات حافظ در این برنامه به صورت تصویر آماده شده اند و متن آنها در دسترس نمیباشد و این موضوع را باید به عنوان یک کمبود به حساب آوریم. به هر حال اگر امکان کپی کردن و به اشتراک گذاری اشعار نیز وجود داشت، کارایی برنامه برای مخاطبان بیشتر میشد.

درپایان بد نیست به ویجت این اپلیکیشن نیز اشاره کنیم که تعبیر فال شما را به نمایش در می آورد و امکان ارسال متن آن با پیامک نیز وجود دارد. امتیاز AppReview به این بخش 4.5 از 5 است. فال حافظ (صوتی)

قیمت: برای دریافت "فال حافظ (صوتی)"، هزینه زیادی لازم نیست و قیمت منصفانه آن میتواند علاقه مندان به اشعار حافظ و تفال زدن به او را راضی کند. به همین دلیلAppReview  امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


فال حافظ (صوتی)