فیسبوک در حال تست قابلیت پلی خودکار ویدیوها در فید اخبار می باشد

فیسبوک در حال تست قابلیت پلی خودکار ویدیوها در فید اخبار می باشد

بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان به طور مستمر قابلیت های پلتفرم خود را ارتقا می دهد و هدف آنها از این کار جذب کاربران بیشتری و جلب رضایت آنهاست. فیسبوک هم اکنون در حال تست یک قابلیت جدید در برخی از مارکت های منتخب می باشد، ویدیوهای نمایش داده شده در فید اخبار این دسته از کاربران به طور خودکار شروع به پلی شدن می کند، اما نکته دیگر این است که صدای این ویدیوها به صورت پیش فرض روشن می باشد. پلی خودکار به هیچ عنوان مفهوم جدیدی برای کاربران فیسبوک و توییتر نیست، ولی فعال بودن صدای ویدیو به صورت پیش فرض ممکن است مورد پسند برخی از کاربران قرار نگیرد.

کاربران استرالیا از امروز شاهد چنین ویدیوهایی در فید اخبار خود خواهند بود، این بخش شامل ویدیوهای تبلیغاتی است که همزمان با مرور شبکه اجتماعی از طریق اپلیکیشن آی او اس و اندروید به طور خودکار پلی می شوند، از طرفی بخش صوتی این ویدیوها نیز به صورت پیش فرض فعال خواهد بود.blog_22527_1

گروه دیگری در همان مارکت قابلیت پلی خودکار ویدیوها را دریافت خواهد کرد، با این تفاوت که خود آنها باید به شکل دستی بر روی آیکونی که در قسمت پایین و سمت راست ویدیو قرار گرفته ضربه بزنند و صدای آن را فعال کنند.

یک پیام پاپ آپ به هر دو گروه نمایش داده می شود که نحوه استفاده از کنترل ها را به آنها می آموزد، صدای ویدیو تنها در صورتی پلی می شود که صدای گوشی فعال باشد، البته کاربران گزینه ای برای غیرفعال کردن همیشگی صدا نیز در بخش تنظیمات فیسبوک در اختیار خواهند داشت.

مبنی بر گفته های یکی از سخنگویان فیسبوک آنها در حال انجام یک تست کوچک در قسمت فید اخبار هستند و کاربران می توان فعال بودن صدای ویدیو را انتخاب کنند، به گفته آنها این تست تنها یکی از تلاش های متعدد فیسبوک جهت ارتقای تجربه کلی می باشد، اما باید منتظر بود و دید که آیا این تغییر برای تمامی کاربران فیسبوک در سراسر جهان منتشر خواهد شد یا خیر.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید