فیسبوک در حال ساخت اپلیکیشن Camera مستقل است

فیسبوک در حال ساخت اپلیکیشن Camera مستقل است

فیسبوک نیز مشابه سایر شبکه های اجتماعی خواستار این است که کاربران زمان بیشتری را صرف کار در پلتفرم آنها نمایند. توییتر برای اینکه کاربران را در پلتفرم نگه دارد تمامی امکانات عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها قادر باشند به جای مراجعه به وب سایت های خبری، توییتر را مورد استفاده قرار دهند. از طرفی فیسبوک کمی با تاخیر به حوزه ویدیوها وارد شد، اما چرا یک دفعه ویدیو برای فیسبوک اینقدر اهمیت پیدا کرد؟ دلایل متعددی پشت این ماجرا پنهان اند که مهم ترین آنها به درآمد ارتباط پیدا می کند، چرا که پرداخت بیشتری به ازای تبلیغات ویدیویی در مقابل تبلیغات استاندارد صورت می پذیرد و این شرایط به معنای درآمد بیشتر برای فیسبوک است.

مهم تر از بحث درآمد، فیسبوک تمایل دارد تا در تمامی عرصه ها جلودار باشد و با کمک ویدیو آنها تمایل به رقابت با یوتیوب دارند و حتی از شراکت در درآمد تبلیغات با سازندگان ویدیوها نیز سخن گفته اند، مشابه عملکردی که از یوتیوب شاهد بوده ایم. در حال حاضر افرادی که ویدیوهای فیسبوک را تماشا می کنند رقم چشمگیری هستند، اما یقینا بازدید ویدیو در یوتیوب بسیار بیشتر می باشد. چنانچه گزارش مجله وال استریت را مبنی قرار دهیم، احتمال تلاش و پذیرش بیشتر ویدیو در فیسبوک نیز دور از انتظار نخواهد بود.

blog_17983_1

مبنی بر این گزارش، فیسبوک در حال ساخت و توسعه یک اپلیکیشن دوربین مستقل می باشد، هدف این اپلیکیشن تشویق کاربران به گرفتن عکس ها و ویدیوهای بیشتر و اشتراک گذاری آنها در این شبکه اجتماعی محبوب بیان شده است. با استناد به گفته های افراد مطلع در این زمینه، این اپلیکیشن عملکردی مشابه اسنپ چت را از خود به نمایش می گذارد. همزمان با به اجرا در آوردن اپلیکیشن، دوربین مستقیما برای شما باز می شود و می توانید با استفاده از آن عکس گرفته و ویدیو ضبط کنید. به بیان این افراد کار در مراحل بسیار مقدماتی خود قرار دارد و شاید هرگز به واقعیت تبدیل نشود.

مشکل فیسبوک در حال حاضر این است که کاربران به وب سایت مراجعه کرده و فید اخبار خود را چک می کنند و فعالیت کاربران تنها به این کار محدود می شود، بسیاری از کاربران با هدف اشتراک گذاری ویدیو و عکس به این شبکه اجتماعی مراجعه نمی کنند و این شرایط تعامل کاربران در وب سایت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و موجب تضعیف آن می گردد. این شرایط چیزی است که فیسبوک قصد دارد آن را تغییر دهد و آنها اعتقاد دارند که این اپلیکیشن در جهت رفع این مشکل به کمک آنها خواهد آمد. شایان ذکر است که ساخت این اپلیکیشن از سوی فیسبوک تنها یک گزارش است که هنوز مورد تاییده رسمی قرار نگرفته، لذا باید منتظر ماند تا اخبار موثقی از سوی غول شبکه های اجتماعی دریافت گردد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید