قصه گوی هوشمند قرآنی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن قصه گوی هوشمند قرآنینسخه 1.5

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : ۶۰۰ تومان
  • حجم : 8 مگابایت

  کتاب آسمانی ما مسلمانان پر است از حکایت های شنیدنی و آموزنده که میتواند چراغ راه زندگانی باشد. بیشتر این داستان ها برای کودکان نیز جذاب هستند و چه خوب است فرزندان خود را از نور هدایت الهی بی نصیب نگذاریم و آنها را با قصه های قرآنی آشنا کنیم. در ادامه برنامه "قصه گوی هوشمند قرآنی" را به شما معرفی میکنیم. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید. قصه گوی هوشمند قرآنی

رابط کاربری:

بیشترین امتیاز این بخش را باید به دسترسی سریع و استفاده آسان از امکانات برنامه فوق اختصاص دهیم. خصوصیات ذکر شده، به والدین کمک میکند تا به راحتی با "قصه گوی هوشمند قرآنی" کار کنند. استفاده از دکمه های ناوبری برای جابجایی بین صفحات و همچنین دکمه های عملیاتی برای توقف، ضبط و پخش صدا، از جمله امکاناتی هستند که باعث حرفه ای شدن رابط کاربری این اپلیکیشن شده اند.

ظاهر گرافیکی این برنامه اندرویدی نیز، استانداردها و تناسب لازم با موضوع آن را در خود دارد. نکته ای که بیشتر از همه چیز در طراحی محیط این اپلیکیشن لحاظ شده است، رده سنی مخاطبان آن میباشد. بدین ترتیب میتوان قالب گرافیکی آن را توجیه کرد و امتیاز مثبتی برای آن درنظر گرفت.

استفاده از انیمیشن ها و افکت های تصویری جالب، جذابیت ظاهری این برنامه را بیشتر کرده و در کنار رنگ بندی ها و تصاویر پس زمینه زیبا، محیط چشم نوازی برای کودکان پدید آمده است. البته باید گفت بزرگسالان نیز از چنین نمایی لذت خواهند برد!

فونت مناسب و خوانای برنامه را هم نباید از یاد ببریم که بر روی پس زمینه به کار رفته، دید خوبی برای مطالعه دارد و کاربران را دچار مشکل نخواهد کرد. در انتخاب آیکون ها نیز دقت کافی به عمل آمده و همه عناصر، هماهنگی های لازم را با یکدیگر دارند. در نهایت باید عرض کنیم که برای طراحی اپلیکیشن فوق، زحمت زیادی کشیده شده و تقریبا با دقت و زمانی که برای گرافیک بازی ها صرف میشود، قابل مقایسه است. با توجه به این موضوع، امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است. قصه گوی هوشمند قرآنی

کاربرد:

"قصه گوی هوشمند قرآنی" در حال حاضر از نظر تعداد داستان هایی که در خود دارد، کامل نبوده و تنها مطلب موجود، حکایت معروف و زیبای "اصحاب فیل" میباشد که به صورت کامل نقل گردیده است. البته طبق وعده تولیدکنندگان در صورت استقبال از این برنامه، قصه های دیگری به آن افزوده میشود تا رضایت شما بیشتر جلب گردد.

غیر از مورد اشاره شده، امکانات جانبی و قابلیت های این اپلیکیشن اندرویدی نیز حائز اهمیت است. جالب ترین قابلیت برنامه، امکان ضبط صدای کاربران بر روی متن میباشد که به صورت هوشمند و مجزا، بر روی هر صفحه انجام میپذیرد. با وجود این قابلیت میتوانید داستان ها را هم با صدای خودتان و هم با صدای گوینده اختصاصی برنامه (خاله مهربون)، برای فرزندان خود پخش کنید.

"قصه گوی هوشمند قرآنی" به صورت خودکار صدای ضبط شده را با شماره صفحات هماهنگ میکند و حتی اگر در هنگام ضبط اشتباهی پیش آمد، میتوان از شماره صفحه موردنظر به بعد، ادامه عملیات را انجام داد.

امکان ورق زدن صفحات به صورت دستی و خودکار، پخش موسیقی متن با امکان قطع، و همچنین قابلیت مطالعه بدون صدای گوینده، از دیگر امکانات جانبی برنامه میباشد. تمامی موارد ذکر شده، به صورت کامل در راهنمای اپلیکیشن توضیح داده شده اند. با جمع بندی موارد بالا، AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. مسلما با اضافه شدن داستان های دیگر به این برنامه اندرویدی، این امتیاز نیز بیشتر خواهد شد. قصه گوی هوشمند قرآنی

قیمت:

تولیدکنندگان برنامه فوق، قیمت منصفانه ای برای آن درنظر گرفته اند و این موضوع میتواند باعث استقبال خوب مخاطبان از "قصه گوی هوشمند قرآنی" شود. امتیاز AppReview به این بخش 5 از 5 است.

 

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


قصه گوی هوشمند قرآنی