لالایی و داستان های صوتی پویا

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن لالایی و داستان های صوتی پویانسخه 4.0

امتیاز کاربران
3 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

  کودکان و خردسالان شیرینی زندگی ما هستند و علاوه بر اینکه باید از آنها در برابر بیماری ها محافظت شود، نیاز به تعلیم و تربیت صحیح نیز دارند. نحوه برخورد با بچه های کم سن و سال آنقدر اهمیت دارد که روان شناسان مشهور در سرتاسر دنیا، در کتابهای خود نکات بسیاری را در رابطه با این موضوع ذکر کرده اند. به هرحال کودکان بازیگوش هستند و آرام کردن آنها به خصوص در موقع خواب صبر زیادی میخواهد! اپلیکیشن اندرویدی "لالایی و داستان های صوتی پویا"، به شما کمک میکند کودک دلبند خود را در کمال آرامش بخوابانید. با ما همراه شوید تا این برنامه را معرفی، نقد و بررسی کنیم. لالایی و داستان های صوتی پویا

رابط کاربری:

تولیدکنندگان برنامه فوق، در طراحی گرافیکی آن سعی کرده اند اصل هماهنگی قالب با موضوع  را رعایت کنند و البته موفق نیز بوده اند اما زیاده روی در پیاده سازی این تکنیک، در بعضی جاها چهره نامناسبی از برنامه بدست داده است. به عنوان مثال قرار دادن تصاویر پس زمینه برای صفحات متنی همراه با فونت سفید رنگ، قدرت دید کاربران را کم میکند. البته این اثر در برخی صفحات کمتر میباشد.

نقاط قوت این برنامه اندرویدی را بیشتر در منوی آن میتوانیم ببینیم. استفاده از رنگ های زنده و همچنین آیکون های زیبا در این صفحه، جذابیت آن را زیاد کرده است. البته از فونت مناسب و خوانای "لالایی و داستان های صوتی پویا"، نیز نباید غافل شویم.

عملکرد اپلیکیشن فوق در نمای افقی و عمودی نسبت به متن ها و فهرست ها صحیح است اما تصاویر استفاده شده برای پس زمینه، از لحاظ ابعاد دچار مشکل میشوند.

دلیل دسترسی آسان و سرعت بالای جابجایی بین بخش های مختلف این برنامه، سادگی عملکرد آن میباشد که البته جای خالی دکمه های ناوبری نیز در این میان به چشم میخورد. حتی برای قسمت کتابهای صوتی، امکان توقف و پخش مجدد درنظر گرفته نشده است.

با درنظر گرفتن موارد بالا، AppReview امتیاز 2.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. لالایی و داستان های صوتی پویا

کاربرد:

"لالایی و داستان های صوتی پویا" از سه بخش کلی تشکیل شده که دوبخش از آن ها به صورت صوتی و دیگری به صورت متنی میباشد. تعداد مطالب و داستان های این اپلیکیشن اندرویدی زیاد نیست اما در عین حال حجم برنامه بالا رفته و این موضوع تصمیم کاربران را برای دریافت آن تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بهترین راه حل ممکن برای رفع این مشکل این بود که فایل های صوتی و حتی داستان های متنی از سرور برنامه دانلود شوند. مزیت دیگر این روش این بود که تولیدکنندگان محترم اپلیکیشن فوق میتوانستند نسبت به بروزرسانی مطالب آن اقدام کنند تا باعث جلب رضایت مخاطبان گردد.

در این برنامه امکانات جانبی معدودی دیده میشود و این موضوع کمبود بزرگی برای آن به حساب می آید. تنها قابلیتی که در تنظیمات برنامه گنجانده شده، امکان تغییر پروفایل تلفن همراه به حالت پرواز بوده که هدف از این کار، رفع اثرات سوء سیگنال های موبایل از کودک شما میباشد. امکان تفکیک داستان های مطالعه شده از بقیه نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

البته ناگفته نماند ایده تولید چنین برنامه ای در نوع خود جالب توجه است و والدین عزیز میتوانند با لالایی ها و داستان های زیبای  درون آن، برای مدتی فرزند خود را سرگرم کنند. امیدواریم در آینده و در نسخه های بعدی، شاهد تغییرات چشمگیری در پیاده سازی "لالایی و داستان های صوتی پویا" باشیم. امتیاز AppReview به این بخش 2.5 از 5 است. لالایی و داستان های صوتی پویا

قیمت: برای دریافت این برنامه اندرویدی، صرف هزینه زیادی لازم نیست اما همانطور که اشاره شد نواقص زیادی باید از آن رفع شود و بهتر بود در حال حاضر، با قیمت کمتری عرضه گردد. امتیازی که AppReview برای این بخش درنظر میگیرد، 4 از 5 خواهد بود.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    alibaba 4
    کلا نرم افزار خوبیه ...

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    mina 5
    دیدگاه :laugh:

    به این نظر پاسخ دهید
لالایی و داستان های صوتی پویا