مایکروسافت پلتفرم توسعه موبایل زامارین را خریداری می کند

مایکروسافت پلتفرم توسعه موبایل زامارین را خریداری می کند

مایکروسافت جهت خریداری زامارین و پلتفرم موبایل آن وارد توافق شده، تاریخچه همکاری این دو کمپانی به فعالیت برای ادغام زامارین برای ویژوال استودیو، Microsoft Azure، آفیس 365 و Enterprise Mobility Suite مایکروسافت باز می گردد.

با ارتباط با ویژوال استودیو، زامارین یک پلتفرم توسعه موبایل را در اختیار قرار می دهد که توسعه دهندگان را قادر به ساخت اپلیکیشن های موبایل با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ نموده و یک تجربه اپلیکیشن نیتیو را برای آی او اس، اندروید و ویندوز ارائه می دهد. رویکرد زامارین توسعه دهندگان را از مزایای NET. برای ساخت اپلیکیشن های موبایل و استفاده از سی شارپ به منظور نوشتن در APIهای نیتیو و قابلیت های موبایلی که توسط هر پلتفرم در اختیار قرار گرفته بهره مند می کند. با بهره گیری از این قابلیت کراس پلتفرم، توسعه دهندگان می توانند کدهای معمول را بین اپلیکیشن های آی او اس، اندروید و ویندوز به اشتراک بگذارند.

blog_17077_1

مبنی بر آخرین اظهارات مایکروسافت، با این اقدام قادر به ارتقای ابزارها و سرویس ها و یکپارچه سازی عمیق تر آنها و در اختیار قرار دادن یک تجربه اپلیکیشن موبایل یکپارچه می باشیم. ادغام زامارین، سرویس های تیمی ویژوال استودیو و Azure یک راه حل توسعه موبایل کامل را در اختیار قرار می دهد که آنچه را که توسعه دهندگان برای توسعه اپلیکیشن نیاز دارد ارائه می کند، بدین ترتیب فرآیند توسعه، تست و تحویل اپلیکیشن برای تمامی گوشی های موبایل در اختیار قرار می گیرد.

 

https://appdevelopermagazine.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید