بازی مهاجمان فضایی

مراقب باشید؛ مهاجمان فضایی از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکترندنسخه 1.0.6

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : هیجان انگیز
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 31.6 مگابایت
دریافت برنامه/بازی مهاجمان فضایی از بازار سازنده : بهداد گیمز

بعضی مواقع به یک بازی سرگرم کننده نیاز داریم که در اوقات فراغت خود، آن را با تلفن همراهمان انجام دهیم. اگر اهل چالش هستید، مهاجمان فضایی از آن دست بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده میباشد که میتوانید از انجام آن لذت ببرید. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه باشید. بازی مهاجمان فضایی  گیم پلی بازی فوق آنقدر ساده است که نیاز به راهنما ندارد و میتوانید با لمس دکمه شروع در منوی اصلی، به راحتی آن را انجام دهید. در مهاجمان فضایی، شما هدایت یک سفینه جنگی را بر عهده دارید که باید در برابر صف های آرایش یافته دشمن مقاومت کنید. کنترل این سفینه با حرکت دادن گوشی در دو جهت چپ و راست انجام میپذیرد و برای شلیک گلوله نیز دو دکمه درنظر گرفته شده است. روند سختی مراحل در این بازی اندرویدی، بر اساس تنوع دشمنان و افزایش سرعت حرکت آنها به طرف سفینه شما میباشد. مهاجمان فضایی از 11 مرحله تشکیل گردیده که در آخرین و دشوارترین مرحله آن باید با سفینه فرماندهی دشمن (غول) بجنگید. نکته : این امکان وجود دارد که بازی را متوقف نموده و دوباره از همان مرحله پیگیری کنید اما اگر باختید، باید همه راه را از ابتدا بروید!   تنها در برابر این همه دشمن! سختی بازی فوق را در جایی حس میکنید که باران گلوله های دشمن به طرف شما روانه میشود. اینجاست که باید عکس العمل سریعی از خود نشان دهید و ضمن جا خالی دادن، تیر هم شلیک کنید. شما در ابتدا دو عدد سفینه و تعداد محدودی جان در اختیار خواهید داشت که باید در حفظ آنها بکوشید چون اگر عدد آنها به صفر برسد، بازی را باخته اید. هرچند گیم پلی مهاجمان فضایی دشوار و کمی هم ناعادلانه به نظر میرسد اما در حین نبرد، تجهیزات کمکی مختلفی به شما داده میشود. این تجهیزات عبارتند از سپر دفاعی، جان، تیر معمولی و موشک. کافی است این کمک ها را با حرکت به موقع بگیرید تا بتوانید در برابر حمله سریع و پرقدرت دشمن مقاومت نمایید. نکته : شما میتوانید از طریق منوی توقف بازی به قسمت فروشگاه بروید و تجهیزات کمکی لازم را خریداری کنید.   بازی مهاجمان فضایی  این بازی اندرویدی در عین حال که ساده به نظر میرسد اما سرگرم کننده و چالش برانگیز نیز هست. تلاش تیم سازنده این عنوان که اپلیکیشن ها و بازی های دیگری را نیز تولید و در کافه بازار منتشر کرده اند، قابل تحسین است اما باید گفت که هنوز راه زیادی در پیش دارند. نکته : موزیک، افکت های صوتی، انیمیشن ها و گرافیک نسبتا خوب مهاجمان فضایی از نظر اپریویو قابل قبول میباشد هرچند با نمونه های حرفه ای فاصله دارد.   قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • اجرای صحیح و بدون خطا
  • گیم پلی هیجان انگیز و چالشی
  • گرافیک و رابط کاربری کم نقص
نقاط ضعف بازی
  • تعداد کم مراحل
  • تنوع کم تجهیزات و دشمنان
  بازی مهاجمان فضایی  پیشنهادات اپریویو برای بهبود بازی برای اینکه هیجان این بازی اندرویدی بیشتر شود و گیم پلی آن جذاب تر به نظر برسد، بهتر است که موارد زیر در آن وجود داشته باشد:
  • تفاوت در آرایش و چیدمان دشمنان در هر مرحله
  • تعداد مراحل و غول های بیشتر
  • تنوع در تجهیزات کمکی و دشمنان
  • بهبود روند سختی مراحل
البته میتوانیم شاهد ایده پردازی های دیگری هم در مهاجمان فضایی باشیم که این کار را به تولیدکنندگان بازی فوق واگذار میکنیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


بازی مهاجمان فضایی