معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 38

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 38

باز هم با مقاله ای دیگر از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز در خدمت شما هستیم تا 10 عنوان برتر که روزهای قبل (13 و 14 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. لازم به ذکر است که شماره سی و هشتم از این سری به دلیل انتشار تعداد کم برنامه و بازی در دو روز گذشته، با 1 روز وقفه قلم خورد. در ادامه با AppReview همراه باشید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی Angry Birds Blast (غیر فارسی)

بعضی از عناوین برای همیشه در تاریخ بازی های رایانه ای جاودان می مانند و انگری بردز یکی از آنهاست. این بازی اندرویدی نیز یکی از عناوین متفاوت کمپانی Rovio میباشد که با همان حال و هوای جنگ بین خوک ها و پرنده ها، این بار قدرت ذهن و فکر شما را در قالب یک سرگرمی معمایی به چالش میکشد. گرافیک چشم نواز و گیم پلی درگیر کننده، از ویژگی های "Angry Birds Blast" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن مکان یاب و مسیریاب هوشمند و حرفه ای

مسئله ای که همواره در سفر به یک شهر و یا حتی در شهر خودمان با آن مواجه میشویم، یافتن آدرس مکان های مورد نیاز میباشد که هرچند با پرس و جو میتوان آنها را یافت اما باید از روشی سریعتر و مطمئن تر استفاده کرد. این برنامه اندرویدی برای یافتن آدرس مکان های تفریحی، مراکز خرید، اماکن دولتی و غیره در شهرهای بزرگ، به شما یاری میرساند. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان، از خصوصیات "مکان یاب و مسیریاب هوشمند و حرفه ای" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی Smashy Road Arena (غیر فارسی)

ظهور شبکه جهانی اینترنت در نوع سرگرمی های گروهی نیز تاثیرگذار بوده و امروزه بازی های آنلاین، سهم زیادی در اوقات فراغت افراد دارند. این بازی اندرویدی نیز از همین نوع و در سبک رانندگی میباشد و در آن باید خودروهای خود را به سلاح های مرگبار مجهز کنید تا در نبرد ماشینی با دیگر کاربران، شکست نخورید. البته امکان انجام بازی به صورت تک نفره و آنلاین نیز وجود دارد. گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "Smashy Road Arena" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن قفل حرفه ای برنامه ها

برخی از برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه یا تبلت ما که شامل پیام رسان ها نیز میگردد، نیاز به امنیت بیشتری دارند و باید آنها را از دست سودجویان در امان نگه داریم. این اپلیکیشن اندرویدی به همین منظور تولید شده و توسط آن میتوانید بر روی برنامه های حساس قفل بگذارید. برای "قفل حرفه ای برنامه ها" باید به خصوصیاتی از قبیل محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی نقطه بازی آنلاین

این روزها سرگرمی های خاطره انگیز ما در بازی های رایانه ای پا گذاشته اند و میتوانیم آنها را در هر زمان یا مکان انجام دهیم. این بازی اندرویدی همان نقطه بازی معروف و قدیمی میباشد که امکان انجام آن به صورت آنلاین و با دیگر کاربران از هر جای کشور فراهم شده است. برای "نقطه بازی آنلاین" باید گرافیک کاربرپسند و گیم پلی اعتیادآور آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن کیبورد غیر حرفه ای آلفا

هرچند کیبورد به عنوان یکی از ملزومات تلفن همراه بطور پیش فرض در آن وجود دارد اما برخی از افراد میخواهند یک صفحه کلید حرفه ای با امکانات بیشتر در اختیار داشته باشند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، این برنامه اندرویدی نیاز شما را برطرف خواهد کرد. ظاهر جذاب و امکانات مفید از ویژگی های "کیبورد حرفه ای آلفا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 بازی آخرین روستا

ایده ساخت بازی های رایانه ای هیچگاه به اتمام نمیرسند چون اکثر آنها زاییده تخیل انسان هستند که در سبک های متفاوت ارائه میشوند. در این بازی اندرویدی که به سبک استراتژی میباشد، باید از روستاهای کهن در برابر حمله اهریمنان و موجودات عجیب دفاع کنید. گرافیک سه بعدی و زیبا در کنار گیم پلی هیجان انگیز، از ویژگی های "آخرین روستا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن KK SMS (غیر فارسی)

دستگاه تلفن همراه بطور پیش فرض دارای صندوق پیام است که البته امکانات آن محدود میباشد و به همین دلیل برنامه های جانبی دیگری با امکانات بیشتر تولید میشوند. این اپلیکیشن اندرویدی، صندوق پیام های تلفن همراه شما را متفاوت میکند و قابلیت های مفیدی دارد. برای "KK SMS" میتوانیم خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن ممبر تلگرام

یکی از کسب و کارهای آنلاین که این روزها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته، نمایش تبلیغات در کانال های تلگرامی میباشد که البته شرط آن، داشتن تعداد اعضای زیاد است. اگر صاحب چنین کسب و کاری هستید، میتوانید از این برنامه اندرویدی برای افزایش اعضای کانال تلگرام خود بهره ببرید. برای "ممبر تلگرام" باید به ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن گل دارو

بروز امراض مختلف در انسان یک امر طبیعی است و مصرف داروهای مختلف، یکی از روش های درمان بیماری ها میباشد. در این اپلیکیشن اندرویدی که به شرکت داروسازی گیاهی گل دارو تعلق دارد، فهرستی از داروهای گیاهی گنجانده شده که برای آشنایی مردم با آنها مفید واقع میگردد. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "گل دارو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید