Music

معرفی Music : جعبه موزیک ها

یکی از قابلیت های تلفن همراه که مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار میگیرد، گوش دادن به موزیک است و به همین دلیل اپلیکیشن پخش موسیقی به طور پیش فرض در این دستگاه وجود دارد. البته این برنامه های پیش فرض، امکانات قابل توجهی را ارائه نمیدهند و به همین دلیل اپلیکیشن هایی تولید میگردند که با اجرای موزیک توسط آنها میتوان از قابلیت های بیشتر و مفیدتری بهره مند شد.

"Music" یکی از همین برنامه های میباشد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم. اگر لذت بردن از شنیدن موسیقی با تلفن همراه برایتان اهمیت دارد، برای آشنایی با این اپلیکیشن اندرویدی ما را همراهی کنید.

Music

تعداد اپلیکیشن هایی که برای پخش موزیک در دستگاه های اندرویدی تولید شده اند، بیشمار بوده و هر کدام دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. مهمترین ویژگی اپلیکیشن فوق، سادگی و راحتی کار با آن است در حالی که کارایی لازم را نیز به همراه دارد. بد نیست بدانید که"Music"، میلیونها بار در سراسر دنیا دانلود شده و باید دید که دلیل این محبوبیت چیست؟

پس از نصب و اجرای این برنامه اندرویدی، تمام فایل های صوتی موجود در دستگاه شما لیست میشوند و در 3 برگه جداگانه به تفکیک خوانندگان، آلبوم ها و آهنگ ها به نمایش درمی آید. برگه چهارم در صفحه اصلی "Music" نیز مربوط به لیست های پخش دلخواه کاربر میباشد که با لمس طولانی آهنگ و انتخاب گزینه Add to playlist، میتوانید آنها را ایجاد کنید. به صورت پیش فرض دو لیست پخش در برنامه فوق به چشم میخورد که امکان تغییر نام و ویرایش آنها وجود دارد.

Music

حال که "Music" تمامی فایل های صوتی را جمع آوری کرده، وقت پخش کردن آنها میرسد که به راحتی و با اشاره بر روی آهنگ میسر میگردد. با این کار صفحه ای در پیش روی شما قرار میگیرد که در آن میتوانید تصویر شاخص ترانه را به همراه اطلاعات دیگری از جمله نام آهنگ، آلبوم و خواننده را مشاهده نمایید. پخش تصادفی موزیک ها و تکرار آنها، از دیگر امکاناتی هستند که در این صفحه گنجانده شده است.

این اپلیکیشن اندرویدی دارای دو ابزارک (ویجت) نیز میباشد که یکی از آنها برای پخش آخرین لیست آهنگ هایی که به آنها گوش داده اید و دیگری برای ایجاد فهرست پخش های دلخواه و قراردادن آنها در صفحه اصلی دستگاه به کار میرود. بدین ترتیب دیگر نیازی به اجرا کردن برنامه "Music" نخواهد بود و تنها کافی است از این دو ابزارک استفاده کنید. نمایش آهنگ در حال پخش به صورت اعلان در نوار وضعیت دستگاه، آخرین قابلیت مهم در اپلیکیشن فوق بوده که با لمس آن میتوانید به صفحه پخش بروید.

Music

با توضیحاتی که ارائه گردید، بدون تردید دلیل محبوبیت "Music" در بین میلیونها کاربر از سراسر دنیا را متوجه شده اید. پیشنهاد میکنیم که شما نیز به این جمع بزرگ بپیوندید و از گوش دادن آهنگ با تلفن همراه خود لذت ببرید.

اینها را هم بخوانید