No Crop Video

معرفی No Crop Video : اندازه کردن ویدیوها برای اینستاگرام

روزانه میلیونها عکس و ویدیو بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار میگیرد و هر کس سعی میکند تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام داده و جذابترین تصاویر یا کلیپ ها را در صفحه خود قرار دهد. هرچند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام دشوار نیست اما در عین حال محدودیت هایی مانند اندازه تصویر یا ویدیو در آن وجود دارد. برش عکس و کلیپ توسط اینستاگرام برای کاربران آن چندان خوشایند نبوده و از این رو باید روشی برای جلوگیری از این مشکل یافت.

از اینکه نمیتوانید ویدیوهایتان را با اندازه کامل در اینستاگرام قرار دهید، ناراحت هستید؟ با همراهی ما در ادامه این مطلب و آشنایی با برنامه اندرویدی "No Crop Video"، ناراحتی شما برطرف خواهد شد.

No Crop Video

قبل از هر چیز بد نیست بدانید که برنامه فوق تنها وظیفه اندازه کردن ویدیوها برای قراردادن در اینستاگرام را بر عهده ندارد و با استفاده از آن میتوانید کلیپ های تصویری را ویرایش نموده و آن را جذاب تر کنید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ایجاد تغییر در فایل های ویدیویی، فرآیند نسبتا پیچیده ای است که بر حسب حجم فایل نیاز به پردازش و صرف زمان مشخص دارد و در نتیجه این پردازش ها، منابع دستگاه درگیر میشوند. به همین دلیل، شاید "No Crop Video" در هنگام اجرا بر روی بعضی از مدل های تلفن همراه با مشکل مواجه گردد. علاوه بر این، ممکن است نتیجه نهایی ویرایش های انجام شده بر روی ویدیو، همان چیزی نباشد که انتظار آن را کشیده اید اما امکاناتی که در ادامه نام برده ایم، بدون تردید شما را برای امتحان این برنامه وسوسه میکند!

No Crop Video

برای شروع با لمس دکمه + در پایین صفحه، ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از این کار وارد صفحه ای خواهید شد که میتوانید سرعت نمایش ویدیو را کاهش یا افزایش دهید که پس از آن "No Crop Video"، یک مرحله پردازش بر روی فایل انجام داده و سرعت آن را تنظیم میکند. قدم بعدی در این اپلیکیشن اندرویدی، استفاده از ابزارهای ویرایشی موجود در پایین صفحه میباشد که عبارتند از :

Blur BG : برای پر کردن حاشیه های خالی در فایل نهایی از این گزینه استفاده میگردد بدین صورت که محتوای ویدیو به صورت مات شده و بر حسب سه مقدار کم، متوسط یا زیاد، این حاشیه را پر میکند.

Trim : حذف کردن بخش های دلخواه از ویدیو

Music : قراردادن موزیک بر روی ویدیو

Background : استفاده از رنگ در حاشیه های خالی

Adjust : برای انجام عملیاتی مانند حذف حاشیه های خالی، چرخش به چپ و راست و قرینه سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

Zoom : بزرگنمایی ویدیو

No Crop Video

پس از اینکه تغییرات دلخواه خود را انجام دادید، وقت آن رسیده که ویدیو را به اشتراک بگذارید و بدین منظور کافی است که آیکن ذخیره فایل را در سربرگ لمس کنید. پس از اینکه پردازش نهایی انجام گرفت، میتوانید ویدیو را بر روی اینستاگرام، فیسبوک یا دیگر شبکه های اجتماعی قرار دهید. یک نسخه از فایل نهایی نیز بر روی کارت حافظه ذخیره میگردد و برای مشاهده ویدیوهای ویرایش شده، میتوانید به برگه My Video در صفحه اصلی "No Crop Video" بروید.

No Crop Video

استفاده از این برنامه اندرویدی راحت بوده و همه اقشار کاربران نحوه کار با آن را به خوبی فراخواهند گرفت. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز تعداد زیادی فایل های ویدیویی را با دوستان خود به اشتراک میگذارید، "No Crop Video" برای شما مفید واقع میشود و پیشنهاد میکنیم که از آن استفاده کنید.

پاورقی : تیم تولیدکننده اپلیکیشن فوق قبل از این برنامه ای به نام "No Crop" را عرضه کرده بودند که وظیفه آن اندازه کردن عکس برای اشتراک گذاری در اینستاگرام میباشد و نزد کاربران بسیار محبوب است. برای دریافت "No Crop" از لینک زیر استفاده کنید :

دانلود No Crop

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. Sara Haghighi
    Sara Haghighi
    چرا اطلاعات اشتباه به مردم میدید؟ این اپلیکیشن فقط برای ویرایش عکس هست نه ویدیو!

    به این نظر پاسخ دهید
  2. Mahshid Razavi
    Mahshid Razavi
    این لینک دانلود اپلیکشنی که معرفی کردید نبود

    به این نظر پاسخ دهید