Photo Collage

معرفی Photo Collage : عکس های لانه زنبوری بسازید

تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، هر روز در حال افزایش است و این موضوع نشان میدهد که افراد به عکس ها و اشتراک گذاری آنها با یکدیگر، علاقه بسیاری دارند. این علاقه بدون مرز سبب شد که اپلیکیشن هایی با قابلیت ویرایش تصاویر و زیباسازی آنها ظهور نموده و به افراد علاقه مند کمک کنند تا عکس های خود را با شکل و شمایل متفاوت در شبکه های اجتماعی به نمایش درآورند.

"Photo Collage" نیز یکی از همین اپلیکیشن ها میباشد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم. اگر عکس هایتان به اندازه کافی جذاب به نظر نمیرسند، جهت آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی ما را همراهی کنید.

Photo Collage

وظیفه اصلی برنامه فوق که نتیجه آن برای همه دوستداران عکس خوشایند خواهد بود، کنار هم قرار دادن چند تصویر در یک قاب میباشد و اصطلاح Collage در نام آن، نشانگر همین موضوع است. بیش از 100 الگوی چهارخانه ای شکل و متنوع، در "Photo Collage" انتظار شما را میکشد تا عکس های خود را درون آنها بچینید و با دوستان به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید ویرایش های دیگری نیز بر روی تصویر نهایی انجام دهید.

Photo Collage

بیش از این شما را منتظر نمیگذاریم پس یکی از الگوهای موجود در "Photo Collage" را انتخاب و عکس های موردنظر خود را به آن اضافه نمایید. اکنون میتوانید ابزارهای ویرایشی پایین صفحه را به کار ببندید و تصویر نهایی را به کمک خلاقیت خود، جذابتر کنید. امکانات جانبی این اپلیکیشن اندرویدی را در زیر نام برده ایم:

تغییر اندازه خانه های مربعی شکل و افزایش فاصله بین آنها

کم و زیاد کردن اندازه محتویات عکس

گرد کرد گوشه مربع ها

بیش از 15 جلوه تصویری برای تغییر رنگ

قرار دادن پس زمینه های زیبا در طرح و رنگ های بسیار متنوع

گذاشتن متن و استیکر بر روی عکس با امکان تغییر اندازه و چرخش آنها

استفاده از قاب های مختلف برای دور تصویر

Photo Collage

علاوه بر موارد نام برده که آیکن آنها در پایین صفحه ویرایش تصویر قرار گرفته است، با اشاره بر روی هر یک از عکس های اضافه شده میتوانید از امکاناتی همچون تغییر مکان قرارگیری درون خانه مربعی، چرخش و قرینه سازی نسبت به محور افقی یا عمودی، جابجا کردن خانه ها با یکدیگر (Switch) و حذف یا افزودن عکس جدید بهره ببرید. کار "Photo Collage" در اینجا به پایان رسیده و حال باید با لمس دکمه اشتراک گذاری در سربرگ، تصویر نهایی را به دوستان خود نشان دهید یا اینکه در گالری دستگاه ذخیره نمایید.

Photo Collage

اپلیکیشن فوق در عین سادگی عملکرد، برای افرادی که علاقه زیادی به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی دارند، میتواند بسیار مفید باشد. به نظر شما آیا قابلیت های "Photo Collage" به اندازه کافی هستند و کاربر را راضی میکنند؟

اینها را هم بخوانید