PIP Camera

معرفی PIP Camera : آتلیه شخصی شما در تلفن همراه

عکس گرفتن از خود و اطرافیان، علاوه بر اینکه منجر به ثبت خاطرات ما میشود، سرگرمی لذت بخشی نیز میباشد که خیلی از افراد به آن علاقه نشان میدهند. امروز با وجود دستگاه هایی مانند تلفن همراه و تبلت، دوربین همیشه در دسترس است و در هر لحظه میتوان عکس های زیبایی گرفت. البته تصاویر بدون افکت، شاید باب میل شما نباشند و بدون تردید تمایل دارید تا آنها را تا حد امکان جذاب تر کنید.

این کار چندان هم دشوار نیست و برنامه "PIP Camera" آن را برایتان انجام میدهد. اگر عکسهایی که تاکنون گرفته اید شما را راضی نمیکند، با ما در معرفی این اپلیکیشن اندرویدی همراه شوید.

PIP Camera

برای شروع بهتر است که بر روی گزینه Classics از منوی اصلی اپلیکیشن فوق اشاره کنید. با لمس این دکمه، دو گزینه انتخاب تصویر از گالری یا عکس گرفتن با دوربین ظاهر میگردد که کارایی هر کدام مشخص میباشد. از اینجا به بعد باید خلاقیت خود را با استفاده از امکاناتی که "PIP Camera" در اختیار شما میگزارد، نشان دهید. کار سختی در پیش ندارید و کافی است که یکی از قالب های آماده در پایین صفحه را برگزینید و از تغییر اعجاب انگیز عکس خود، شگفت زده شوید!

کار "PIP Camera" هنوز به پایان نرسیده و میتوانید ویرایش بیشتری بر روی تصویر انجام دهید که امکان تغییر پس زمینه یا ناحیه درون قاب، یکی از آنهاست. با لمس دکمه Next در سربرگ، بیش از 24 جلوه رنگی در دسترس شما قرار میگیرد که این افکت ها نیز روی پس زمینه، عکس درون قاب و یا هر دو قابل اجرا خواهند بود. در نهایت با اشاره بر روی گزینه Save، اولین تصویر خلاقانه خود را با استفاده از این برنامه اندرویدی به ثبت رسانده اید!

PIP Camera

اگر تعداد جلوه های تصویری که تا اینجا دیدید از نظر شما کافی نیست، نگران نباشید چون نزدیک به 40 قالب گرافیکی زیبا نیز در بخش Magazine از برنامه فوق به چشم میخورد. تفاوت این بخش با قسمتی که در بند قبل توضیح دادیم، این است که باید ابتدا یکی از قاب ها (Frames) را انتخاب نمایید و سپس عکس موردنظر خود را درون آن قرار دهید. پس از این کار میتوانید از افکت های رنگ آمیزی نیز استفاده کنید و جذابیت بیشتری به تصویر ببخشید.

PIP Camera

هنوز دو بخش دیگر از این اپلیکیشن اندرویدی باقی مانده که باید راجب آن صحبت کنیم. کنار هم چیدن چند عکس در یک تصویر به اشکال مختلف یا همان قابلیت Collage معروف، یکی از همین بخش ها میباشد که بدون تردید طرفداران بیشماری دارد. حتما به دنبال این هستید که ریزه کاری های بیشتری بر روی عکس هایتان انجام دهید. خبر خوب این است که میتوانید به قسمت Pro Edit بروید و از امکانات زیر بهره مند شوید :

- فیلترهای متنوع و زیبا برای تغییر رنگ آمیزی

- قراردادن متن بر روی عکس با افکت های جالب

- تغییر سایز، برش، چرخش و قرینه سازی تصاویر

- جلوه های مختلف موزاییک کاری

- تعیین مقدار مولفه های تصویر از جمله روشنایی، تضاد، عمق رنگ و غیره

- کشیدن یا جمع کردن ناحیه دلخواه در عکس (Stretch)

PIP Camera

به نظر شما قابلیت دیگری هست که برای ویرایش عکس به آن نیاز باشد و در "PIP Camera" وجود نداشته باشد؟! میلیونها نفر از کاربران در سراسر دنیا، این امکانات برایشان کافی بوده و بد نیست شما هم به این جمع بزرگ بپیوندید.

اینها را هم بخوانید