معرفی QuickTouch : به امکانات گوشی میانبر بزنید

معرفی QuickTouch : به امکانات گوشی میانبر بزنید

تلفن های همراه نیز مانند سایر لوازمی که در زندگی مورد استفاده قرار میگیرند، در طول زمان دستخوش تغییرات بسیاری شدند تا به شکل امروزی درآمدند. افزایش قابلیت ها و اضافه شدن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، از مهمترین این تغییرات به شمار میروند که بدون تردید باعث افزایش کارایی این دستگاه شده اند. البته زیاد شدن قابلیت های یک وسیله، پیچیدگی کار با آن را به همراه دارد اما برای حل این مشکل نیز راهکارهایی اندیشیده شده است.

در ادامه برنامه ای تحت عنوان "QuickTouch" را به شما معرفی میکنیم که به قلب امکانات گوشی میانبر زده و دسترسی سریعتر به آنها را فراهم میکند. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید.

QuickTouch

دکمه شناور بر روی صفحه دستگاه، بارزترین مشخصه اپلیکیشن فوق بوده و همه کارها را همین دکمه جادویی انجام میدهد! حتما این موضوع به ذهن شما رسید که وجود دائمی چنین جسمی بر روی نمایشگر، باعث ایجاد مزاحمت میشود اما "QuickTouch" این مشکل را پیش بینی کرده و در قسمت تنظیمات گزینه هایی برای تغییر سایز و میزان شفافیت آن قرار داده است. علاوه بر این با لمس طولانی دکمه شناور، میتوانید آن را به نوار وضعیت دستگاه انتقال دهید تا مزاحمت ایجاد نکند. حال که با این مشکل کنار آمدید، اجازه دهید تا سایر امکانات این اپلیکیشن را نیز نام ببریم.

یکی از مزیت های استفاده از "QuickTouch"، عدم نیاز به فشردن دکمه های سخت افزاری دستگاه و جلوگیری از خراب شدن آنها در طول زمان میباشد. با فشردن دکمه شناور این برنامه اندرویدی، پنجره ای ظاهر میگردد که امکانات مختلف گوشی از جمله نوار اعلان ها، برنامه های اخیر، قفل صفحه، دوربین، وای فای، بلوتوث و غیره را در خود جای داده است. همچنین در قسمت  به همین سادگی، میانبر سریعی به قابلیت های تلفن همراه یا تبلت زده اید و دیگر نیازی به جابجایی های متعدد نخواهد بود!

QuickTouch

شما میتوانید دکمه های نام برده دراین پنجره شناور را بطور دلخواه تغییر دهید و مواردی را در آن قرار دهید که بیشتر با آن سر و کار دارید. بدین منظور کافی است که گزینه Panel از صفحه اصلی "QuickTouch" را لمس کنید. اکنون خواهید دید که علاوه بر افزودن امکانات مورد نیاز، قابلیت تغییر ظاهر پنجره مذکور نیز پیش بینی شده و میتوانید آن را به شکل مورد نظر خود درآورید. در این صفحه گزینه دیگری به نام 2 TAP به چشم میخورد که به وسیله آن تعیین میکنید با دوبار لمس دکمه شناور، چه عملی انجام شود.

"QuickTouch" علاوه بر مواردی که نام بردیم، یک کاربرد دیگر نیز دارد. در منوی اصلی این اپلیکیشن اندرویدی گزینه ای به نام Notify قرار گرفته که برای نمایش اعلان های دستگاه به صورت گرافیکی به کار میرود. پس از فعال کردن این قابلیت، میتوانید از قسمت تنظیمات همین بخش تعیین کنید که اعلان های مذکور در کجای صفحه (بالا یا پایین) به نمایش درآیند. همچنین امکان تغییر نوع انیمیشن و شکل ظاهری این اعلان ها در قسمت تنظیمات برنامه فراهم شده است.

QuickTouch

اپلیکیشن فوق در عین سادگی عملکرد، میتواند بسیار مفید واقع شود و سرعت شما در استفاده از دستگاه اندرویدی را افزایش داده و زحمت جابجایی های متعدد و فشردن دکمه های مختلف را از دوشتان بردارد! با توجه به این موضوع، فکر میکنید در طول یک روز استفاده از "QuickTouch" چقدر باعث صرفه جویی در زمان میگردد؟!

اینها را هم بخوانید