مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانینسخه 1.0.1

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 700.1 کیلوبایت
دریافت برنامه/بازی مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی از بازار سازنده : سوربیکس

سخنرانی برای افراد دیگر به خصوص اگر درمورد مباحث علمی باشد، نیاز به مهارت های خاصی دارد تا بتوان شنوندگان را جذب کرد. چه بسا مقصود ما از ایراد یک سخنرانی، جذب مشتری و رونق بخشیدن به کسب و کار باشد که در این صورت اهمیت فراگیری فن بیان، بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. در ادامه یک برنامه اندرویدی را معرفی، نقد و بررسی میکنیم که سعی در آموزش فنون و مهارت های ذکر شده دارد. نام این اپلیکیشن، "مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی" میباشد. مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی

رابط کاربری:

در جهت دسترسی سریع به قسمت های مختلف این برنامه و استفاده راحت از امکانات متعدد آن، رعایت استانداردهای لازم توسط تولیدکنندگان به چشم میخورد. پیاده سازی اصولی  بطوری که نیاز به کمترین جابجایی بین بخش ها باشد و همچنین بکارگیری دکمه های ناوبری و پرش به صفحات اصلی، خصوصیات فوق را برای رابط کاربری این اپلیکیشن اندرویدی به همراه داشته است.

از لحاظ ظاهری نیز نقاط قوت زیادی را میتوان برای این برنامه برشمرد. رنگ بندی هماهنگ و متناسب باموضوع، چیدمان مرتب فهرست ها، آیکن های یکدست و گویا و فونت مناسب، از این جمله میباشد. این نکات مثبت، محیط کاربرپسندی را برای اپلیکیشن فوق ایجاد نموده و از این بابت امتیاز خوبی را نصیب آن میکند.

حال اجازه دهید به نواقص دیده شده در برنامه نیز اشاره کنیم. در صفحات متنی (مربوط به مقالات) به دلیل عدم چینش صحیح محتوا، مجبور به اسکرول افقی خواهید شد و این موضوع کمی آزار دهنده میباشد.

علاوه بر این، در خیلی از بخش های این اپلیکیشن فیلدهایی وجود دارند که شما باید آنها را تکمیل کنید و هرچند با نظم و ترتیب خاصی چیده شده اند اما برای برخی از آنها (مثلا فیلد توضیحات) فضای کافی درنظر گرفته نشده است. همچنین امکان تشخیص فیلدهای الزامی نیز فراهم نشده و فقط درصورت گذر از آنها به کاربران اخطار داده میشود. عدم رعایت اصل راست به چپ بودن متن در منوی تنظیمات را نیز باید به این نواقص اضافه کنیم.

از آنجا که نقاط قوت برنامه فوق بیشتر از نکات منفی آن به چشم می آیند، AppReview امتیاز 4 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی

کاربرد:

در نگاه اول باید به عنوان یک مرجع برای فراگیری فنون سخنرانی به این برنامه اندرویدی نگاه کنیم اما در ادامه درخواهید یافت که میتوان به عنوان یک ابزار کارآمد نیز از آن استفاده نمود.

بخش اصلی "مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی" مربوط به مقالات این مبحث میشود که بدون تردید مطالعه آنها سودمند است. علاوه بر این شما میتوانید با ثبت ایمیل خود، در کلاس های رایگان آموزشی شرکت نموده و مطالب مربوطه را دریافت کنید. قابلیت بروزرسانی دستی مقاله ها نیز برای این بخش درنظر گرفته شده و همچنین درقسمت تنظیمات امکان تعیین زمان بندی برای آپدیت خودکار مطالب وجود دارد.

دیگر امکانات جانبی این اپلیکیشن، شامل قابلیت ضبط صدای سخنرانی به صورت بخش به بخش، تهیه اسلاید برای متن سخنرانی و چک کردن لوازم و موارد لازم برای سخنرانی هایی با موضوعات مختلف، میشوند. در تمامی این قابلیت ها، امکاناتی برای حذف و ویرایش موارد ثبت شده در اختیار شما قرار داده شده است.

بد نیست به ابزار زمان سنج با قابلیت بی صدا کردن تلفن همراه نیز اشاره کنیم که در طول سخنرانی برای شما مفید واقع خواهد شد. قسمت های دیگری هم برای تعیین سطح مهارت کاربران در فن بیان و دانلود مقالات رایگان در این زمینه، به چشم میخورد.

با وجود این همه امکانات جانبی و قابلیت های مفید، باز هم کمبودهایی در این اپلیکیشن اندرویدی دیده میشود. به عنوان مثال میتوانیم به ابزار جستجو، امکان افزودن به علاقه مندی ها و قابلیت به اشتراک گذاری متن اشاره کنیم که جای خالی آنها به خصوص در قسمت مقالات احساس میگردد .

با توجه به موارد ذکر شده میتوان بر کارایی اپلیکیشن فوق مهر تایید زد و به همین دلیل، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی

قیمت:

این برنامه را میتوانید به صورت رایگان دریافت نموده و از آن بهره ببرید. به هرحال فراگیری فن بیان و سخنرانی، مخاطبان زیادی دارد و به جرات میتوان گفت برای همه اقشار جامعه سودمند میباشد. امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است.

پاورقی: مطالبی که در اپلیکیشن "مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی" گردآوری شده است، در وب سایت شخصی محمدپیام بهرام پور (سخنران، مدرس و نویسنده مقالات)  نیز در دسترس قرار دارد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    الهه
    تشکر لطف کردید نرم افزارشون عالیه چون خود جناب بهرام پور فوق العاده هستن وگرنه نرم افزار چیز خاصی نداره ...عرایض و مقاله های بی نظیر ایشونه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    بهزاد شهسواری
    تشکر به خاطر زحماتتان ممنون و خدا قوت

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    محمود 5
    من از این نرم افزار استفاده کردم خیلی عالی بوده همچنین سایت اقای بهرامپور هم خیلی برام مفید بود

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    کیمیا فکر بزرگ
    با تشکر از مطلب خوبتون موفق باشید

    به این نظر پاسخ دهید
مهارت های ارتباطات، فن بیان و سخنرانی