نسخه Nougat اندروید رونمایی شد

نسخه Nougat اندروید رونمایی شد

انتظارها سرانجام به پایان رسید، پس از یک برنامه پیش نمایشی 5 ماهه برای توسعه دهندگان، نسخه جدید اندروید بالاخره وارد میدان شد. به بیان گوگل نسخه 7.0 از اندروید به نام Nougat کامل شده و گوشی های نکسوس از امروز این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد.

همانطور که پیش تر نیز به وفور در این باره صحبت کردیم، این نسخه از اندروید نیز میزبان قابلیت های جدید و جذابی خواهد بود، برای نمونه می توان به قابلیت تقسیم صفحه، نوتیفیکیشن های بهبود یافته و طول عمر بیشتر باتری که از طریق ارتقای قابلیت Doze پیاده سازی شده اشاره کرد.

از انتشار آخرین نسخه پیش نمایشی اندروید زمان زیادی نگذشته، از این رو تغییرات نسخه نهایی نسبت به آخرین نسخه پیش نمایشی بسیار ناچیزند. به بیان گوگل گوشی های نکسوس 6، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، نکسوس 9، نکسوس پلیر، پیکسل سی و جنرال موبایل 4 جی در طول هفته های آینده این آپدیت جدید از اندروید را دریافت خواهند نمود.

چنانچه مایلید زودتر از موعد این آپدیت جدید را دریافت کنید باید به طوری دستی اقدام به فلش کردن گوشی خود نمایید. گوشی آن دسته از افرادی که میزبان نسخه پیش نمایشی اندروید جدید است،  آپدیت OTA را به زودی دریافت خواهد کرد، چرا که انتشار این نسخه به سرعت صورت خواهد پذیرفت.

Nougat اولین نسخه اندروید است که بدون همراهی گوشی نکسوس جدید منتشر شده، اما انتظار داریم تا پایان سال جاری گوشی های ساخته شده توسط اچ تی سی را مشاهده کنیم. در ششم سپتامبر نیز ال جی به رونمایی از نخستین گوشی جدید خود با میزبانی اندروید Nougat خواهد پرداخت که v20 نام دارد.

 

http://www.androidcentral.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید