ویکی پدیا اپلیکیشن اندروید خود را بروزرسانی کرد

ویکی پدیا اپلیکیشن اندروید خود را بروزرسانی کرد

اپلیکیشن های نصب شده بر روی اسمارت فونها رایج ترین روش برای ارتباط با اینترنت و سایر سرویس های مورد استفاده می باشد، از طرفی ویکی پدیا یکی از وب سایت هایی است که به طور فعالانه آن را مورد استفاده قرار می دهیم. نسخه موبایل ویکی پدیا در طول این سال ها میزبان پیشرفت های متعددی بوده و هم اکنون توجه خود را بر روی اپلیکیشن اندروید معطوف کرده است، چشمگیرترین بخش از آپدیت به ظاهر جدید این اپلیکیشن ارتباط پیدا می کند، در حالی که این بار تمرکز بر روی بخش اخبار معطوف شده است، با این امید که کاربران زمان بیشتری را در اپلیکیشن صرف نموده و از آنچه ویکی پدیا ارائه می دهد بیشترین بهره را خواهند برد. مانند همیشه این نسخه جدید از اپلیکیشن نیز کاملا رایگان است و همین امر دانشی را که ویکی پدیا ارائه می دهد بسیار ارزشمند می سازد.

blog_20303_1

ظاهر جدید اپلیکیشن از جهاتی مشابه Google Now است و بسیار خوب و زیبا می نماید و هر بخش به کارت های جداگانه ای تقسیم شده است. Photo of the Day و Article of the Day نیز در اپلیکیشن جای خود را یافته اند و In the News نیز در ابتدا و وسط اپلیکیشن و دقیقا در زیر نوار جستجو قرار گرفته است.

blog_20303_2

بخش In the News به خوانندگان امکان مطالعه سریع خلاصه مطلب را می دهد و سپس فهرست های مرتبط ویکی پدیا در قسمت زیر لینک می شود و خوانندگان می توانند با اشاره بر روی هر کدام، آن را مطالعه کنند. نسل امروز با این سبک از اخبار که در توییتر نیز به خوبی پیاده سازی شده، آشنایی بیشتری دارند، از این رو بهره گیری از این روش از سوی ویکی پدیا اقدامی عاقلانه به نظر می رسد، بدین طریق کاربران محتوا ویکی پدیا را مطالعه می کنند و همین امر به نفع آنها تمام می شود.

blog_20303_3

این آپدیت برای اپلیکیشن ویکی پدیا بسیار مناسب و معقول به نظر می رسد، شاید اپلیکیشن هایی متعدد دیگری هم در اندروید وجود داشته باشند که عملکرد بهتری نسبت به ویکی پدیا به نماش گذارند، اما هدف اولیه ویکی پدیا آموزش و اطلاع رسانی در بلندمدت می باشد و این آپدیت جدید نیز این کار را به خوبی انجام داده است.

blog_20303_4

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید