پشتیبانی از سوپر گروه های 5000 نفری در آپدیت جدید تلگرام

پشتیبانی از سوپر گروه های 5000 نفری در آپدیت جدید تلگرام

در این دنیای دیجیتال اپلیکیشن های پیام رسان متعددی در اختیار کاربران قرار دارند، تلگرام نیز یکی از این نمونه هاست که توانسته محبوبیت فراوانی را از آن خود کند، اما این محبوبیت به دلایل متعددی بستگی دارد. یکی از این دلایل قابلیت چت مخفی تلگرام است، دیگری امکان ساخت یا پیوستن به یک چت سوپر گروه با بیش از 1000 نفر می باشد، در این شرایط تمامی اعضا قادر به مکالمه با یکدیگر هستند. برای کاربران عادی دستیابی به چنین رقمی احتمال کمی دارد، اما شرکت ها و رویدادها تمایل دارند تا هر کسی در چت شرکت کند، از این رو تلگرام در آپدیت جدید خود بر قدرت این امکان افزوده و به کاربران امکان افزودن نفرات بیشتری به چت های گروهی را داده است.

blog_17392_1

مبنی بر آخرین آپدیت تلگرام، چت های سوپر گروه به جای 1000 نفر از 5000 نفر پشتیبانی می کنند و 5 برابر قدرتمندتر از گذشته شده اند، بدین ترتیب افراد بیشتری قادر به شرکت در یک چت گروهی می گردند. برای مدیران این گروه ها، تلگرام قابلیت مفید دیگری را نیز روی کار آورده، این قابلیت پیام پین شده است که بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از این قابلیت نوشته های پین شده در بالای چت گروهی قرار می گیرند و اعضای گروه نوتیفیکیشنی را دریافت می کنند، حتی اگر صدای اخطار گروه بسته باشد.

علاوه بر قابلیت پین کردن پست، مدیران گروه از ابزارهای دیگری نیز بهره مندند که به آنها جهت جلوگیری از اسپم در چت های گروهی یاری می رساند، امکان احتمالی دیگر عمومی شدن سوپر گروه با استفاده از لینک کوتاه شده است. مدیران می توانند تصمیم به عمومی کردن گروه بگیرند و با این کار تمامی افرادی که آن چت را باز کرده باشند قادر به مشاهده تاریخچه پیام ها بوده و در صورت تمایل می توانند در مکالمه شرکت کنند. هم اکنون امکان بلاک و گزارش اعضای گروه در هر زمانی در اختیار مدیر گروه قرار گرفته است. به بیان تلگرام این قابلیت ها محدود به سوپرگروه ها می باشند، اما از آنجایی که به راحتی می توان گروه معمولی را به سوپرگروه تبدیل کرد، این امکان در دسترس تمامی گروه ها قرار دارد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید