پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن پیام رسان و ضدتبلیغ هدهدنسخه 1.2.5

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : پیام‌رسان‌ها
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 5.5 مگابایت

امروز در عصر ارتباطات به سر میبریم و میتوانیم به راحتی با هر گوشه ای از دنیا ارتباط برقرار کنیم. ارسال پیام یکی از پر استفاده ترین راه های ارتباطی به شمار می آید و به دلیل اینکه همیشه در دسترس قرار دارد، خیلی از افراد آن را به کار میگیرند. پیشرفت تکنولوژی های تلفن همراه در این امر نیز تاثیرگذار بوده و برنامه هایی تولید شده اند که پیام رسانی را دگرگون نموده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهند.

در ادامه قصد داریم اپلیکیشنی با همین موضوع و تحت عنوان "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" را به شما معرفی کنیم. با نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید.

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

رابط کاربری :

رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب با امکان تغییر اندازه، حالت نمایش برای شب و روز و همچنین چیدمان مرتب اجزای صفحه، از جمله نقاط قوت در محیط برنامه فوق هستند. قالب گرافیکی "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" با الگو گرفتن از متریال دیزاین، یکپارچگی قابل ملاحظه ای دارد و از جذابیت کافی نیز برخوردار است. یکی از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن اندرویدی، امکان شخصی سازی قسمت های مختلف قالب توسط کاربران میباشد که بدون تردید باعث جلب رضایت آنها خواهد شد و حتی نقص های کوچک ظاهری را کم رنگ تر نشان میدهد.

از دیگر نکات مثبت اپلیکیشن فوق میتوانیم به جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش های مختلف آن و همچنین استفاده راحت از امکانات موجود اشاره کنیم. رابط کاربری "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده و از تکنیک های اصولی در پیاده سازی آن استفاده شده است و از این رو باید آن را جزو نمونه های حرفه ای به شمار آورد و از نواقص جزئی آن چشم پوشی کرد.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

کاربرد :

وظیفه این برنامه اندرویدی، پیام رسانی میباشد که از طریق سیم کارت تلفن همراه انجام میپذیرد. حتما میپرسید که با وجود بخش مدیریت و ارسال پیام که بطور پیش فرض در سیستم عامل گنجانده شده، دیگر چه نیازی به "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ این سوال، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا شما را با قابلیت های اپلیکیشن فوق آشنا کنیم.

بعد از نصب و بازکردن برنامه فوق، تاریخچه تمام پیام ها در صفحه اصلی آن نشان داده میشوند که با انتخاب هر یک میتوانید به ارسال پیام با شکلی متفاوت اقدام کنید. جالبترین قابلیت "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد"، امکان به کارگیری استیکرهای متنوع میباشد که مخصوص کاربران ایرانی طراحی گردیده اند. با رفتن به بخش استیکرها از طریق منوی کناری میتوانید آنها را دانلود کنید که برخی از آنها رایگان بوده و برای دریافت بعضی دیگر باید از اعتبار هدهدی خود استفاده نمایید. نیازی به توضیح نیست که برای مشاهده استیکرها، هر دو شخص فرستنده و گیرنده باید برنامه را در دستگاه خود نصب داشته باشند.

دیگر قابلیت جالب و پرکاربرد "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد"، امکان ارسال پیام با زمانبندی مشخص میباشد که بدین منظور باید علامت مثبت کنار ناحیه متنی را لمس نموده و گزینه موردنظر را انتخاب کنید. در منوی باز شده دو گزینه دیگر نیز به چشم میخورند که از آنها برای ارسال شماره مخاطب و استفاده از بانک محتوای پیامک با موضوعات متنوع استفاده میشود. در اپلیکیشن فوق بیش از 100 هزار متن پیام در دسته بندی های مختلف وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید. حتی این امکان فراهم گردیده تا متن های طولانی را فشرده کنید و فاصله های سفید را بدون به هم ریختگی از میان بردارید تا هزینه نهایی پیام کمتر شود. لازم به ذکر است که در بانک پیام و برای هر پیامک، امکاناتی از قبیل پسند کردن، اشتراک گذاری، افزودن به علاقه مندی ها، رونوشت برداری از متن و ارسال با هدهد در دسترس میباشد.

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

اکنون که با امکانات ارسال و دریافت پیام در "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" آشنا شدید، بد نیست به دیگر قابلیت های مفید این اپلیکیشن نیز اشاره کنیم. همانطور که از نام برنامه مشخص است، شما میتوانید توسط آن پیامک های تبلیغاتی را مسدود و یا حتی لیست سیاه ایجاد نمایید تا پیام های دریافت شده از شماره های موردنظر در بخش ضد تبلیغ ذخیره گردند که امکان حذف دسته جمعی آنها نیز وجود دارد. ساختن پوشه های دلخواه برای تفکیک پیام ها، شخصی سازی پس زمینه گفتگوها، مخاطبان و شکل ظاهری پیام ها و همچنین تغییر حالت نمایش برای شب و روز، از دیگر گزینه های موجود در منوی کناری هستند.

برنامه فوق دارای یک بخش تنظیمات نیز میباشد که گزینه های آن را در زیر نام برده ایم:

اعلان: فعال یا غیرفعال کردن نمایش اعلان در نوار وضعیت، روشن شدن صفحه، نمایش نام و پیام، تعیین زنگ و نوع لرزش، تغییر آیکن اعلان و رنگ LED از جمله موارد قابل تنظیم توسط این گزینه هستند.

خلاصه ساز: برای فعالسازی یا انتخاب نوع فشرده سازی به کار میرود.

سیم کارت: حالت دستی و خودکار تعداد سیم کارت های دستگاه

عمومی: فعال کردن گزارش تحویل و انتخاب زمان

همانطور که ملاحظه میکنید، "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" از لحاظ امکانات با کمبود خاصی مواجه نیست و با وجود قابلیت هایی که برای آن نام بردیم، وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد. البته در تست های انجام شده بر روی چند دستگاه، نقص های کوچکی در عملکرد برنامه مشاهده گردید که آنها نیز قابل چشم پوشی هستند و امیدواریم در نسخه های بعدی برطرف شوند.

از نظر AppReview، امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد

قیمت :

دریافت این اپلیکیشن اندرویدی به صورت رایگان انجام میپذیرد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. تنها برای دانلود برخی از مجموعه استیکرهای "پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد" باید از اعتبار هدهدی خود استفاده کنید که این اعتبارها در چند قیمت به فروش میرسند و قیمت آنها منصفانه به نظر میرسد. با توجه به این موضوع، AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    سعید 3
    بانک پیام قابل استفاده نیست اگه امکانش هست راهنمایی کنید

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    امیر 5
    به این نکته اشاره نشد که ضدتبلیغ هدهد به صورت اتوماتیک و بدون تنظیم کار می کنه.

    به این نظر پاسخ دهید
پیام رسان و ضدتبلیغ هدهد