پیک موتوری

پیک موتوری با یک بسته پر از هیجان و سرگرمی در راه است

وقتی صحبت از تفریح در میان باشد، گزینه های بیشماری در پیش رو داریم که اوقات فراغت خود را با آنها سپری نماییم. یکی از بهترین این گزینه ها که طرفداران بیشماری را در سراسر دنیا مجذوب خود کرده انجام بازی های رایانه ای میباشد، با توجه به گستردگی استفاده از گجت های هوشمند، این سرگرمی محبوب همیشه در دسترس قرار دارد.

خوشبختانه تعداد عناوین بازی که روزانه در مارکت های مختلف منتشر میگردد، سلیقه گستره انبوهی از افراد در رده های سنی مختلف را پوشش میدهد. توسعه دهندگان داخلی نیز از این قافله عقب نمانده اند و صنعت تولید بازی، این روزها در کشور ما پیشرفت های چشمگیری داشته که برخی از نمونه های منتشر شده گواه این موضوع هستند.

پیک موتوری

استودیو بازی سازی زانا گیمز به عنوان یکی از پیشکسوتان این عرصه در ایران است و افتخاراتی همچون کسب مقام اول در اولین جشنواره بازی های رایانه ای تهران (برای بازی جعبه حرارتی) در کارنامه کاری آن می درخشد، این استودیو به تازگی اقدام به تولید یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز با تلفیقی از سبک های پلتفرمر، مسابقه ای و معمایی نموده که به زودی روانه بازار خواهد شد. طبق اطلاعاتی که در دست داریم، نام بازی مذکور "پیک موتوری" است و نسخه اولیه آن شامل تعدادی مراحل متنوع و جذاب میشود. ویدیوی تبلیغاتی این بازی را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

اینها را هم بخوانید