چهره به چهره

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن چهره به چهرهنسخه 1.02

امتیاز کاربران
3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی چهره به چهره از بازار سازنده : تیم رندوم

همانطور که علم و تکنولوژی در طول تاریخ پیشرفت کردند، نوع تفریح مردم نیز پیشرفته تر و البته متنوع تر شد. امروزه سرگرمی های دیجیتالی بیشتر از هر نوع دیگر مورد توجه قرار میگیرند و علاوه بر بازی های رایانه ای که از جمله محبوب ترین این سرگرمی ها به شمار میروند، اپلیکیشن هایی نیز تولید میگردند که جنبه سرگرم کنندگی دارند. جالب اینجاست که محبوبیت برخی از این برنامه ها نزد مخاطبان، حتی از بازی ها فراتر میرود!

در ادامه قصد معرفی برنامه ای به نام "چهره به چهره" را داریم که شما را در اوقات فراغت همراهی میکند. جهت آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن اندرویدی، در نقد و بررسی آن همراه ما باشید.

چهره به چهره

رابط کاربری :

طراحی ساده با جزییات کم، اولین نکته ای است که در رابطه با محیط اپلیکیشن فوق به ذهن میرسد. هرچند نقص خاصی در قالب گرافیکی "چهره به چهره" وجود ندارد اما در عین حال تلاش چندانی برای افزایش جذابیت آن صورت نگرفته و حداقل انتظار میرفت از لحاظ رنگبندی، دقت نظر بیشتری صرف گردد. فونت مناسب، آیکن های یکدست، چیدمان مرتب اجزای صفحه و به کارگیری انیمیشن های ملایم، از جمله نقاط قوتی هستند که میتوانیم در ظاهر این برنامه اندرویدی نام ببریم.

با توجه به اینکه "چهره به چهره" تنها از چند بخش تشکیل شده که شامل تعداد صفحات کم میباشد، ویژگی هایی همچون دسترسی سریع و بدون پیچیدگی به این بخش ها و استفاده راحت از امکانات، بطور ذاتی در آن وجود دارند. البته در همین حد نیز استانداردهای لازم در پیاده سازی رابط کاربری برنامه فوق رعایت شده و میتوان امتیاز مثبتی برای آن درنظر گرفت.

از نظر AppReview، امتیاز 3 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

چهره به چهره

کاربرد :

وظیفه ای که این اپلیکیشن اندرویدی به منظور سرگرم کردن شما بر عهده دارد بسیار ساده بوده و تنها با انجام چند حرکت صورت میپذیرد. "چهره به چهره"، با عکس ها سر و کار داشته و همین موضوع تا حد زیادی اثبات میکند که میتوان تفریح جالبی با برنامه فوق انجام داد! عوض کردن چهره افراد در تصاویر با یکدیگر و خلق شخصیت های جدید، تمام کاری است که باید انجام دهید و ما در ادامه چگونگی آن را شرح داده ایم.

برای شروع باید یک تصویر را از گالری دستگاه انتخاب یا توسط دوربین عکسبرداری کنید. حال برنامه این عکس را پردازش نموده و در صورتی که چهره فرد را در آن تشخیص دهد، باید دومین تصویر را برگزینید تا چهره موجود در عکس اول در تصویر دوم جایگزین شود. بد نیست بدانید که در "چهره به چهره"، عکس های پیش فرض نیز وجود دارند که با لمس دکمه شانس میتوانید از آنها برای جایگزینی چهره ها استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این تصاویر از سرور اپلیکیشن فوق دریافت میگردند و از این رو باید به اینترنت متصل باشید. در نهایت، میتوانید تصویر خلق شده را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را متعجب کنید!

مورد دیگری برای توضیح دادن باقی نمیماند و تمام کاری که "چهره به چهره" انجام میدهد، به همین ختم میشود و بقیه به خلاقیت شما بستگی دارد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که برنامه فوق از لحاظ بحث فنی در رابطه با پردازش تصاویر تا حد زیادی بدون نقص عمل نموده و نتیجه کار آن قابل قبول است. البته انتظار میرفت که قابلیت های دیگری مانند امکان ذخیره سازی تصاویر و یا انجام ویرایش های بیشتر بر روی آنها، به این اپلیکیشن اضافه گردد تا شاهد افزایش کارایی آن باشیم. ایده پردازی های خلاقانه را به تولیدکنندگان "چهره به چهره" میسپاریم و امیدواریم این برنامه در آینده، بیشتر توسعه یابد.

امتیاز AppReview به این بخش، 3.5 از 5 است.

چهره به چهره

قیمت :

هزینه دریافت این برنامه اندرویدی ناچیز بوده و با توجه به اینکه میتوان لحظات سرگرم کننده ای را با آن تجربه کرد، منصفانه به نظر میرسد از طرف دیگر، موضوع "چهره به چهره" برای بسیاری از مردم جالب میباشد و قیمت کم آن باعث استقبال مخاطبان خواهد شد. از این رو، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علیرضا 5
    چند روز پیش برنامه رو نصب کردم، خیلی کارش درسته، کلی تفریح شده برامون

    به این نظر پاسخ دهید
چهره به چهره