چه نوع ویدیوهایی باید در وب سایت کمپانی قرار گیرند؟

چه نوع ویدیوهایی باید در وب سایت کمپانی قرار گیرند؟

به عنوان یک بازاریاب شما زمان و هزینه زیادی را صرف جلب توجه افراد کرده و پس از تلاش های متعدد از جانب شما، این افراد اقدام به خریداری می کنند. به احتمال زیاد حجم انبوهی متن در وب سایت شما قرار گرفته است.

محتوای ویدیویی روش بسیار تاثیرگذاری است که توسط آن می توانید داستان خود را برای مشتریان بازگو کنید. ویدیو به کسب و کارها کمک می کند تا با بهبود شناخت برند، فروش را افزایش دهند. 69% از متخصصین بازاریابی، فروش و کسب و کار، از ویدیو مارکتینگ استفاده کرده و 31% نیز مایل به استفاده از آن هستند.

بخشی از الگوریتم گوگل برای رنکینگ های جستجو به مقدار زمانی مربوط است که بازدیدکنندگان در یک وب سایت می مانند و همین امر یکی از دلایلی است که موجب شده حجم محتوای ویدیویی افزایش یابد. به طور متوسط وب سایت هایی که دارای محتوای ویدیویی هستند دو برابر زمان توقف بیشتری نسبت به سایر وب سایت ها دارند.

احتمالا شما نیز قدرت ویدیو را کاملا درک کرده اید، اما احتمالا درباره نوع ویدیوهایی که برای وب سایت خود نیاز دارید، مردد هستید. در ادامه سه نوع ویدیو را به شما ارائه خواهیم داد که پایه و اساس کتابخانه ویدیویی شما را شکل خواهند داد.

1. ویدیوهای تستیمونیال

گواهی های مشتری در راستای ایجاد اعتماد در مشتریان و شکل دهی اعتبار شما یاری می رسانند. به احتمال زیاد هم اکنون نیز وب سایت شما بخشی را به گواهی های مشتریان اختصاص داده و در این بخش نقل قول های تاثیرگذاری از مشتریان راضی شما به چشم می خورد. یک ویدیوی تستیمونیال به این بخش روح و هویت می بخشد، چیزی که گواهی های متنی از انجام آن ناتوانند. مشاهده و شنیدن حرف های یکی از مشتریان راضی درباره تجربه شخصی خود با محصول یا سرویسی که ارائه داده اید، تاثیر خوبی بر روی بازدیدکنندگان جدید می گذارد و تاییدی بر ادعاهای شما در وب سایت می باشد.

blog_18922_1

تاثیرگذارترین ویدیوها یک ارتباط حسی با کسب و کار را در مشتریان ایجاد می کنند. با این اوصاف قرار دادن چندین ویدیو یا صحبت با چند مشتری در این ویدیوها نتیجه مثبت آن را دو چندان کرده و گزینه ای ایده آل است.

تهیه این نوع ویدیوها هزینه چندانی را به دنبال ندارد و در مقایسه با سایر ویدیوها ارزان قیمت تر است، چرا که فرآیند ساخت آنها ساده تر بوده و به بازیگر و افکت های خاصی نیاز ندارند. به طور متوسط این ویدیوها بین 30 تا 60 ثانیه طول می کشند، اما اگر چندین نفر را در یک ویدیو جای دهید، بهتر است مدت زمان آن را به 2 دقیقه افزایش دهید.

2. ویدیوی تشریحی از "نحوه کار" و یا "درباره ما"

احتمال دارد متون تشریحی کمی خسته کننده باشند، اما ویدیوهای تشریحی دارای جذابیت بیشتری بوده و مزایا و عملکردهای مقدماتی یک محصول یا سرویس را به تصویر می کشند.

یک ویدیوی تشریحی، همانند ویدیوهای تستیمونیال به برقراری ارتباط بهتر با مشتریان بالقوه می انجامد و یک پیام آشکار و صریح از کاری که کسب و کار شما قادر به انجام آن است را به آنها منتقل کرده و دلیلی برای گزینش شما نسبت به رقبا در دست مشتریان قرار می دهد.

ویدیوهای تشریحی یک ابزار بازاریابی محبوب شده اند و این امر ریشه در توانایی مالی و تاثیرگذاری اثبات شده آنها در کسب و کار در حال رشد دارد. سه مزیت اصلی از ویدیوهای تشریحی به شرح زیر می باشند:

1. افزایش نرخ تبادلات

2. روشن ساختن محصول یا سرویس شما

3. افزایش میزان فروش شما

به طور کلی می توان بیان داشت که بهتر است این گونه از ویدیوها مدت زمان زیر یک دقیقه داشته باشند، فرمت این دسته از ویدیوها آزاد است، شما می توانید از گزینه های مختلف، بسته به بودجه و سطح پیچیدگی، مانند انیمیشن ها، وایت بردها و لایو اکشن ها استفاده کنید.

3. ویدیوهای فرهنگ سازمانی

امروزه باید کاری کنید که هویت فرهنگ سازمانی شما و کارمندانتان بدرخشد. هدف اصلی ویدیوی سازمانی نمایش جنبه انسانی کمپانی و یا برند شما و برقراری یک ارتباط احساسی با بازدیدکنندگان می باشد. ویدیوهای فرهنگی علاوه بر اینکه ابزار بازاریابی بسیار خوبی هستند با عملکرد منابع انسانی نیز هم راستا بوده و به آن یاری می رسانند و به کمپانی ها کمک می کنند تا بهترین و درخشان ترین متقاضیان کار را جذب کنند.

اما یک ویدیوی فرهنگی دقیقا چیست؟ زیبایی ویدیوی فرهنگی به فرمت تعریف نشده آن باز می گردد، شما می توانید بخشی از مصاحبه های کارمندان، روزهای تشکیل تیم، شوخی ها، جشن های تولد و هر چیز دیگری را که در کمپانی شما به وقوع پیوسته در این ویدیوها بگنجانید. طول این دسته از ویدیوها متفاوت می باشد و به طور کلی بهتر است که این ویدیوها زیر سه دقیقه باشند. با این سه نوع ویدیو که شرح داده شد می توانید پایه و اساس کتابخانه ویدیوهای خود را شکل دهید و در بازاریابی خود موفق گردید.

 

http://www.marketingprofs.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید