کبریت کم خطر

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن کبریت کم خطرنسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سرگرمی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 6.2 مگابایت
دریافت برنامه/بازی کبریت کم خطر از بازار سازنده : شیرین طنز

طنز از زمان باستان در زندگی بشر جای داشته و بخشی از اوقات فراغت انسان را تشکیل داده است. در گذر زمان، طنزپردازی دچار تغییرات زیادی شده و امروزه انواع مختلفی از آن را در اشکال گوناگون میبینیم. با توجه به گسترش امر مطالعه با استفاده از تلفن همراه هوشمند که بیشتر در قالب اپلیکیشن هایی با محتوای متنی میباشد، میتوانیم متن هایی با موضوع طنز را نیز با این روش مطالعه کنیم.

در ادامه با اپلیکیشنی تحت عنوان "کبریت کم خطر" آشنا خواهید شد که در رابطه با همین موضوع است. با ما همراه باشید تا به معرفی، نقد و بررسی این برنامه اندرویدی بپردازیم.

کبریت کم خطر

رابط کاربری :

با توجه به اینکه برنامه فوق دارای محتوای متنی میباشد، محیط آن بطوری طراحی گردیده که کارایی لازم را داشته و مطالعه نوشته ها در آن بدون کمترین مزاحمت برای انجام پذیرد. رنگبندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب، آیکن های یکدست، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی از جمله نقاط قوت قابل ذکر در ظاهر این اپلیکیشن اندرویدی هستند. در کل باید گفت که چهره "کبریت کم خطر" کاربرپسند و کم نقص بوده هرچند با دقت نظر بیشتر، میتوانست جذابتر نیز باشد.

از دیگر ویژگی های مثبت در اپلیکیشن فوق، میتوانیم به جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات موجود در آن اشاره کنیم. البته این خصوصیات بطور ذاتی در "کبریت کم خطر" وجود دارند اما در عین حال نباید از پیاده سازی رابط کاربری با رعایت استانداردهای لازم و به کارگیری تکنیک های اصولی چشم پوشی کرد.

امتیاز AppReview به این بخش، 4 از 5 است.

کبریت کم خطر

کاربرد :

عملکرد این برنامه اندرویدی بسیار ساده بوده و تنها وظیفه آن، ارائه یک محتوای طنزآلود به مخاطبان میباشد. بزرگترین و مهمترین نکته مثبت در "کبریت کم خطر" نیز مربوط به میزان و کیفیت محتوا میشود بطوریکه میتوانید در آن به زندگینامه، کاریکاتور، نثر و نوشته های نزدیک به 100 نویسنده طنزپرداز کشور دسترسی داشته باشید و از مطالعه آنها لذت ببرید. در ادامه توضیح بیشتری راجب برنامه فوق و بخش های مختلف آن داده ایم.

صفحه اصلی "کبریت کم خطر"، در واقع همان فهرست نویسنده ها به ترتیب حروف الفبا بوده که همراه با کاریکاتور و نام آنها میباشد. با لمس هر مورد، میتوانید یک شرح حال مختصر از همان نویسنده را مطالعه نموده و با سبک کار او بیشتر آشنا شوید. در پایین صفحه مربوط به معرفی هر چهره، دکمه ارتقا به نسخه طلایی به چشم میخورد که با استفاده از آن، امکان مشاهده متن و طنز او میسر میگردد. بد نیست بدانید که طنزها از نوع جدی و برای انتقاد به مشکلات اجتماعی و سیاسی جامعه هستند و با نوع هجو یا هزل تفاوت دارند.

مورد دیگری برای توضیح باقی نمیماند و باید گفت که "کبریت کم خطر" به قابلیت خاصی نیاز ندارد. البته انتظار میرفت که محتوای این برنامه متنوع تر بوده و در کنار بخش های متنی آن، قسمت های دیگری نیز با محتوای تصویری و یا حتی صوتی نیز وجود داشته باشد. امیدواریم که در نسخه های بعدی اپلیکیشن فوق، شاهد ایده پردازی های بیشتر باشیم تا رضایت مخاطبان از هر لحاظ فراهم گردد.

با توجه به نکات ذکر شده، AppReview امتیاز 4 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

کبریت کم خطر

قیمت :

شما میتوانید این اپلیکیشن اندرویدی را بطور رایگان دریافت نمایید اما همانطور که گفتیم برای دسترسی به طنزها، باید آن را به نسخه طلایی ارتقا دهید. با توجه به موارد اشاره شده در دو بخش قبل، بهتر بود که هزینه ارتقای "کبریت کم خطر"، پایین تر باشد هرچند قیمت کتاب اصلی با همین نام، نزدیک به 30000 تومان است! از نظر AppReview، امتیاز 4.5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی 5
    عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
کبریت کم خطر