گزارشات حاکی از آنند که کمپانی سامسونگ تولید گلکسی نوت 7 را به طور موقت متوقف کرده است

گزارشات حاکی از آنند که کمپانی سامسونگ تولید گلکسی نوت 7 را به طور موقت متوقف کرده است

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ اخیرا بسیار خبرساز شده، کمپانی در ماه آگوست اقدام به رونمایی از این گوشی جدید خود نمود و انتظار می رفت که نوت 7 موفقیت چشمگیری را برای سازنده خود به دنبال داشته باشد، گوشی در ابتدای رونمایی خود کاربران را شگفت زده کرد، به طوری که بسیاری از آنها بیان داشتند که این گوشی زیباترین اسمارت فونی است که تاکنون توسط سامسونگ ساخته شده، البته از ویژگی های پریمیوم و قلم S Pen کاملا جدیدی هم که در این گوشی جای گرفته بودند نیز نمی توان چشم پوشی کرد. هزاران نفر اقدام به پیش سفارش این گوشی نمودند و همه چیز مطابق انتظار پیش می رفت تا اینکه عرضه و تحویل گوشی ها به مردم آغاز شد و اخبار انفجار گوشی ها همه جا پخش شد.

کمپانی سامسونگ این موضوع را به تایید رساند که تعدادی از گوشی ها به سبب مشکلاتی که در باتری آنها وجود دارد، هنگام شارژ منفجر می شوند، همین شرایط نیز به جمع آوری عمومی این فبلت ها انجامید و کمپانی اظهار کرد که مشکل پیش آمده را برطرف نموده است، اما هم اکنون نیز شاهد گوشی های تعویض شده ای هستیم که باز هم دارای مشکلاتی مشابهی هستند، اما واکنش سامسونگ به این شرایط چیست؟blog_23868_1

گزارشاتی از گوشه و کنار، حکایت از آن دارند که گوشی های گلکسی نوت 7 تعویض شده، باز هم از مشکلات قبلی رنج می برند و برخی از حاملان آمریکایی فروش این گوشی ها را متوقف کرده اند. سامسونگ اخیرا اعلام کرد که در حال بررسی این مشکل می باشد و مبنی بر آخرین اطلاعات، کمپانی تولید گوشی های گلکسی نوت 7 را متوقف کرده است. با استناد به منبع خبری کره ای به نام Yonhap، سامسونگ به طور موقت تولید فبلت های گلکسی نوت 7 خود را به وضعیت تعلیق در آورده است، البته این موضوع هنوز از سوی کمپانی به طور قطعی به تایید نرسیده، اما به زودی چنین اقدامی را شاهد خواهیم بود.

به یقین شرایط پیش آمده برای کمپانی بسیار دشوار است و در نتیجه اولین مرحله از جمع آوری گوشی ها، خسارت های مالی زیادی به سامسونگ وارد شده و مشتریان نیز از این وضعیت لطمه دیدند، اما در حال حاضر مشکلات گوشی های تعویض شده اخباری بسیار ناامیدکننده برای سامسونگ است که یک بار دیگر اعتبار آن را زیر سوال می برد.

AT&T ،T-Mobile و Verizon و حامل استرالیایی به نام Telstra نیز فروش و تعویض گوشی های نوت 7 را متوقف کرده اند. اما باید منتظر اقدام بعدی از سوی کمپانی بود، انتظار می رود که سامسونگ به طور رسمی وضعیت جاری را برای مشتریان خود شرح داده و آنها را از اقدامات آتی خود در این زمینه باخبر سازد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید