مسافت طی شده توسط بازیکنان پوکمون گو

آمار جالبی از بازی پوکمون گو: بازیکنان این بازی محبوب چه مسافتی را قدم زده اند؟

به یقین بازی پوکمون گو را می توان موفق ترین بازی سال تلقی کرد، چرا که این بازی چالش برانگیز در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست در قلب کاربران جا باز کرده و درآمد هنگفتی را عاید سازندگان خود نماید. دانلود و درآمد تنها آمار در دسترس جهت نمایش میزان محبوبیت بازی در بین بازیکنان نمی باشند و سازنده بازی یعنی نیانتیک از بعد دیگری به قضیه نگاه می کند و آمار جالب دیگری را در اختیار کاربران قرار داده و جالب است بدانید مسافت پیموده شده توسط بازیکنان بازی چقدر بوده است!

به بیان نیانتیک، کاربران در مجموع 8.7 میلیارد کیلومتر را برای انجام این بازی جذاب و اعتیادآور راه رفته اند! این آمار در 7 دسامبر و از 25 میلیون کاربر بازی در سرتاسر جهان حاصل شده است. اما این مسافت تا چه اندازه وسیع است؟ نیانتیک برای نمایش این موضوع از یک ویدیو کمک گرفته و در ویدیو نشان داده شده که بازیکنان پوکمون گو در مجموع 20000 گردش به دور زمین انجام داده اند. برای رسیدن به سیاره نپتون باید مسافت 4.6 میلیارد کیلومتر را پیمود و 7.2 میلیارد کیلومتر را هم برای رسیدن به پلوتو باید پشت سر گذاشت و مدت زمان 9 سال طول کشید تا کاوشگر New Horizons ناسا با سرعت 30000 مایل در ساعت به پلوتو برسد.

مسافت طی شده توسط بازیکنان پوکمون گو

به بیان نیانتیک، ترینرهای بازی از زمان انتشار رسمی پوکمون گو در ماه جولای تاکنون، توانسته اند 88 میلیارد پوکمون را به چنگ اندازند، به بیان دیگر به طور روزانه حدود 533 میلیون توسط کاربران گیر افتاده اند. در ماه سپتامبر نیانتیک اعلام کرد که ترینرها مسافت 4.6 میلیارد کیلومتر را پیموده اند و آخرین آماری که در اوایل ماه جمع آوری شده، حاکی از آن است که هنوز شور و هیجان این بازی در بین بازیکنان نخوابیده و علی رغم گزارشاتی که حاکی از ضعیف شدن بازی اند، کاربران هنوز هم با اشتیاق بازی را انجام می دهند.

در اوایل عرضه بازی در ماه جولای، پوکمون گو توانست توجه عموم را به خود جلب کند و بسیاری از بازیکنان کارهای روزمره خود را کنار گذاشتند و شروع به شکار پوکمون ها کردند. اما با گذشت ماه ها، اپلیکیشن شاهد کاهش چشمگیری در تعداد کاربران فعال شد. یکی از نماینده های نیانتیک در صحبت خود با رسانه ها گفته که تا ماه نوامبر 2016 بازی بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است. دستیابی به چنین موفقیتی دستاورد چشمگیری برای کمپانی محسوب می شود، با این حال آنها سخنی از آمار استفاده روزانه از بازی فاش نکرده اند. نیانتیک دست از تلاش برنداشته و اخیرا اقدام به عرضه یک بچه پوکمون جدید کرده و کاربران باید مثل همیشه آن را شکار کنند.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید