آموزش مکالمه انگلیسی 900

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش مکالمه انگلیسی 900نسخه 1.2

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : ۱۵۰۰ تومان
  • حجم : 15.6 مگابایت
دریافت برنامه/بازی آموزش مکالمه انگلیسی 900 از بازار سازنده : موسی اکبری

در دنیای امروز و با گسترش روابط میان کشورها، تبادل اطلاعات در سطح وسیعی انجام  میپذیرد. نکته قابل توجه در این رابطه، استفاده از یک زبان واحد برای برقراری ارتباطات بوده و همه ما میدانیم که انگلیسی از مرسوم ترین این زبان ها میباشد. حال میتوان اهمیت فراگیری این زبان بین المللی را درک کرد.

اپلیکیشن "آموزش مکالمه انگلیسی 900"، برای شروع آموزش شما مناسب است و ما در ادامه نسخه مبتدی این برنامه اندرویدی را معرفی، نقد و بررسی میکنیم. آموزش مکالمه انگلیسی 900

رابط کاربری:

بیش از هرچیز پیاده سازی مناسب اپلیکیشن فوق نسبت به موضوع آن، نظر کاربران را جلب خواهد کرد. ایجاد ویژگی هایی همچون جابجایی سریع بین فهرست ها و استفاده راحت از برنامه، نتیجه این پیاده سازی بوده است که امتیاز خوبی به آن تعلق میگیرد.

در طراحی گرافیکی این اپلیکیشن اندرویدی، از پرداختن به جزئیات اضافی صرفنظر شده و درعین سادگی ظاهری که در آن مشاهده میشود، باید به نقاط قوتی از قبیل رنگ بندی هماهنگ، فونت مناسب و خوانا، چیدمان مرتب فهرست ها و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی اشاره کرد. درواقع باید گفت، "آموزش مکالمه انگلیسی 900" استانداردهای لازم را از بابت فراهم آوردن یک محیط کاربرپسند رعایت کرده است.

موردی که میتوانیم آن را به عنوان یک نقص به شمار آوریم، تمام صفحه بودن برنامه میباشد. معمولا بهتر است قسمت هشدارهای تلفن همراه، در دسترس همیشگی کاربران قرار داشته باشد. همچنین کمبود تنظیماتی برای بزرگنمایی متن، با توجه به سایز کوچک فونت در برنامه فوق، احساس میشود. از نظر AppReview، امتیاز 4 از 5 به این بخش تعلق میگیرد. آموزش مکالمه انگلیسی 900

کاربرد:

تمرکز این برنامه اندرویدی برای آموزش زبان انگلیسی، بیشتر بر روی مکالمه است. البته معنی جملات نیز قرار داده شده اند تا آموخته های کاربران تکمیل گردد. در اینجا با هیچگونه دیکشنری سروکار نخواهید داشت و میبایست طبق تقسیم بندی انجام شده در اپلیکیشن فوق، فراگیری را آغاز نمایید هرچند لزومی برای این کار وجود ندارد و میتوان به صورت دلخواه عمل کرد.

بیشترین امتیاز این بخش را باید به تعداد جمله های موجود در "آموزش مکالمه انگلیسی 900" اختصاص داد. در نسخه مبتدی این اپلیکیشن، 450 جمله همراه با ترجمه و تلفظ گنجانده شده که در 30 درس مجزا قرار گرفته اند. در صورتی که روند آموزش را طبق بخش بندی اشاره شده انجام دهید، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود و این موضوع یکی از نکات مثبت برنامه فوق میباشد.

عدم وجود امکانات جانبی و قابلیت های مختلف، کارایی این برنامه را تحت تاثیر قرار داده و انتظار میرفت پیاده سازی کاربردی تری از این لحاظ صورت بگیرد. برای مثال وجود امکاناتی جهت خودآزمایی کاربران، علاوه بر فواید یادگیری میتوانست یکنواختی عملکرد برنامه را نیز از بین برده و شما را بیشتر به ادامه آموزش ترغیب کند!

AppReview امتیاز 3 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

قیمت:

روش هایی که برای فراگیری زبان انگلیسی وجود دارند، هزینه های مختلفی را در پی داشته و هرچند از نظر نتیجه نهایی تضمین شده هستند اما برای شروع میتوان به اپلیکیشن هایی مثل "آموزش مکالمه انگلیسی 900" اعتماد کرد. با این وجود و با درنظر گرفتن کمبودهای ذکر شده، بهتر بود قیمت این اپلیکیشن اندرویدی کمتر باشد تا مخاطبان بیشتری از آن استقبال کنند.

امتیاز AppReview به این بخش، 4.5 از 5 میباشد. پاورقی:  لینک زیر مربوط به دریافت سطح مبتدی برنامه فوق است.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


آموزش مکالمه انگلیسی 900