کیبورد سوئیفت کی

آپدیت جدید سوئیفت کی، Incognito Mode را به اپلیکیشن آورد

یکی از بهترین ویژگی های کیبورد سوئیفت کی توانایی یادگیری عادات تایپ کاربر می باشد و به مرور زمان، کیبورد با سبک تایپ شما آشنایی پیدا کرده و به پیش بینی کلمات می پردازد. این ویژگی در عین کاربردی بودن، نگرانی هایی را از بابت حریم خصوصی برای کابران پدید آورده است.

سازندگان سوئیفت کی بارها اذعان داشته اند که یادگیری این کیبورد به اطلاعات حساس مانند پسوردها و اعداد طولانی که ممکن است شماره کارت اعتباری شما باشد، مربوط نمی شود، اما اگر باز هم خیالتان از بابت دسترسی های این اپلیکیشن راحت نبوده است، با آپدیت جدید دیگر جایی برای این نگرانی ها نیست.

مشابه عملکرد Incognito Mode در کروم، فعال سازی این ویژگی در سوئیفت کی نیز اپلیکیشن را از یادگیری کلمات و عبارات باز می دارد.

کیبورد سوئیفت کی

بدین ترتیب هنگامی که از Incognito Mode استفاده می کنید، نباید هیچگونه نگرانی بابت یادگیری کلمات و عبارات جدید از سوی اپلیکیشن داشته باشید. این قابلیت مخصوصا زمانی به کار شما خواهد آمد که در حال پر کردن فرم می باشید که دربرگیرنده اطلاعات حساسی است. این قابلیت در ماه اکتبر در نسخه بتا معرفی شد، اما هم اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

چنانچه شما هم یکی از کاربران سوئیفت کی هستید و از بابت اطلاعات شخصی و حساس خود نگرانی های دارید، این آپدیت را از دست ندهید.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید