آپدیت جدید Prisma کاربران را قادر به اعمال فیلترها به صورت آفلاین نمود

آپدیت جدید Prisma کاربران را قادر به اعمال فیلترها به صورت آفلاین نمود

مدت زمان زیادی از انتشار اپلیکیشن Prisma نگذشته، اما این اپلیکیشن ویرایش تصویر در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند و نقش فیلترهای نامتعارف اما خلاقانه آن نیز در این میان بی تاثیر نبوده است. اما عملکرد قدرتمند چنین فیلترهایی به لطف ویرایش آنلاین اپلیکیشن میسر گردید، به طوری که Prisma تصاویر شما را به سرورهای خود ارسال می کند و در آنجاست که معجزه رخ داده و این فیلترهای زیبا و جالب با استفاده از الگوریتمی بر روی تصاویر شما اعمال می شوند و همین قابلیت را نیز می توان وجه تمایز این اپلیکیشن با سایر نمونه های مشابه قلمداد کرد. اما در کنار قدرت و جذابیت این اپلیکیشن یک نقطه ضعف نیز به چشم می خورد که مربوط به همین عملکرد آنلاین است، به طوری که برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به اتصال به اینترنت دارید و برخی از شکایات نیز حکایت از آن دارند که این محدودیت موجب کم شدن سرعت اپلیکیشن شده است. اما خبر خوشحال کننده این است که توسعه دهندگان راه چاره ای برای این مشکل اندیشده اند و با انتشار آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن، امکان عملکرد به صورت آفلاین را نیز برای آن فراهم کرده اند، بدین ترتیب دیگر برای ویرایش تصاویر خود نیازی به اتصال اینترنت ندارید و می توانید به صورت آفلاین آنها را به آثار هنری زیبایی تبدیل کنید.

به بیان تیم سازنده، آنها با جایگذاری شبکه های عصبی در اسمارت فون ها این قابلیت را پیاده سازی کرده اند و کاربران دیگر نیازی به اینترنت برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری ندارند. با این وجود در حال حاضر تمامی فیلترها به صورت آفلاین در دسترس نمی باشند و تنها نیمی از آنها در دسترسند و مابقی فیلترها در آینده در این فهرست جای خواهند گرفت.blog_22511_1

کمپانی اشاره کرد که با افزودن شبکه های عصبی به اسمارت فون ها، آنها ظرفیت سرور را نیز آزاد کرده اند و همین امر نیز عملکرد مشابهی برای ویدیوها را در آینده امکان پذیر می سازد.

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید