آیا microSDها به گوشی Galaxy S7 باز می گردند؟

آیا microSDها به گوشی Galaxy S7 باز می گردند؟

در سال 2015 گوشی پرچمدار سامسونگ تغییرات چشمگیری را تجربه کرد، کمپانی با کنار گذاشتن پلاستیک و چرم مصنوعی آنها را با فلز و شیشه جایگزین کرد. طراحی گوشی Galaxy S6 از بسیاری جهات بی سابقه است و تفاوت هایی با سایر محصولاتی که سامسونگ تاکنون رونمایی کرده دارد، نداشتن کارت microSD نیز یکی از تمایزات این گوشی با سایر گوشی های محبوب سامسونگ می باشد. به بیان سامسونگ مشتریان باید با حافظه داخلی گوشی خود کنار بیایند و یا به سیستم ابری برای ذخیره سازی اطلاعات خود پناه ببرند. این اقدام سامسونگ، بسیاری از مشتریان وفادار را به شگفتی وا داشت و دلسرد نمود، بدین ترتیب آنها یا گوشی کنونی خود را نگه داشتند و یا به دنبال جایگزینی برای آن گشتند. اما برای این دسته از افراد که در رده طرفداران پر و پا قرص سامسونگ جای گرفته اند، اخبار خوب و امیدوارکننده ای در راه است.

blog_14919_1

بنا به گزارشات دریافتی سامسونگ قصد دارد microSD را به گوشی های Galaxy S7 خود که در سال آینده رونمایی خواهد شد، باز گرداند.

به ادعای منابع موصق از HDblog.it، کمپانی سامسونگ این قطعات کوچک اما باارزش را در گوشی پرچمدار سال آینده خود جای خواهد داد و نسخه منحنی گوشی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و از microSD بهره مند خواهد گشت.

blog_14919_2

سامسونگ دیگر نیازی به نسخه Plus از گوشی نخواهد داشت، چرا که گمان می رود گوشی Galaxy S7 Edge دارای صفحه نمایشی 5.7 اینچی باشد. Evan Blass در نوشته ای که در VentureBeat منتشر ساخته، با استناد به منابع خود بیان داشته که Galaxy S7 Edge+ هنوز در نام نسخه های جدید گوشی های این شرکت که به زودی روی کار خواهند آمد به چشم نمی خورد. وجه تمایز این گوشی منحنی شکل با نسخه های پیشین خود به شکل صفحه نمایش آن باز می گردد، گمان می رود علاوه بر گوشه های منحنی شکل در قسمت چپ و راست صفحه نمایش، قسمت های بالا و پایین گوشی نیز منحنی شکل باشند. از آنجایی که AT&T در حال تست گوشی Galaxy S7 است، احتمالا در MWC 2016 شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. شرکت سامسونگ قصد دارد در CES 2016 گوشی پرچمدار جدید خود را رونمایی کند، به یقین می توان گفت که سامسونگ پردازشگر Eynos 8 Octa را در گوشی جدید خود جاسازی خواهد نمود. این ویژگی نقطه قوتی را برای گوشی جدید سامسونگ خواهد آفرید، اما سایر امکانات را نیز باید مد نظر قرار داد.

 

http://www.talkandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید