آپدیت جدید واتس اپ

امکانات جدید واتس اپ: جستجوی تصاویر گیف و ارسال 30 رسانه به طور همزمان

اشتراک گذاری تصاویر متحرک گیف این روزها به یکی از تفریحات کاربران اسمارت فون تبدیل شده و پیام رسان تلگرام، کاربران خود را قادر به جستجوی گیف های موردعلاقه از طریق اپلیکیشن می نماید. رقابت بین پیام رسان ها داغ است و هر قابلیت جدید، به سرعت در تمامی آنها عرضه می شود، از این رو غول شبکه های اجتماعی تصمیم گرفت قابلیت جستجوی تصاویر گیف را به اپلیکیشن پیام رسان محبوب خود، یعنی واتس اپ بیفزاید.

در ماه آگوست امکان ارسال ویدیو، به عنوان تصویر گیف میهمان پیام رسان شد و پس از آن کاربران قادر به ارسال گیف های ذخیره شده در گوشی برای دوستان خود شدند.

اما وقتی تعداد گیف های زیاد باشد، پیدا کردن گزینه موردنظر دشوار می شود و از این رو به روشی برای جستجوی گیف موردنظر نیاز دارید و خوشبختانه در آخرین نسخه بتا از واتس اپ قادر به جستجوی انواع گوناگونی از تصاویر گیف می باشید. شایان ذکر است که نسخه آی او اس واتس اپ، از ماه نوامبر سال گذشته مجهز به این ویژگی کاربردی بوده است.

آپدیت جدید واتس اپ

همانطور که اشاره شد، قابلیتی مشابه در یکی از رقبای واتس اپ، یعنی تلگرام وجود دارد. در آخرین آپدیت واتس اپ، با ضربه زدن بر روی دکمه ایموجی یک آیکون GIF را در کنار آیکون شکلک ها مشاهده می کنید. با این قابلیت قادر به جستجو و درج گیف موردنظر یا یافتن GIPHY با استفاده از کلیدواژه ای که مناسب با مکالمات شماست، می باشید. برخی از کاربران به جای تصاویر گیف GIPHY، جستجوی TENOR GIF را مشاهده می کنند.

ویژگی کاربردی دیگری که به این نسخه از واتس اپ راه یافته، افزایش تعداد فایل های رسانه ای مجاز برای ارسال به صورت همزمان می باشد، به طوری که در این نسخه می توانید 30 فایل را انتخاب کرده و برای مخاطب یا گروه موردنظر خود ارسال کنید، در حالی که در گذشته تنها قادر به ارسال 10 فایل بودید که محدودیت خوشایندی برای افرادی که به طور مدام در حال اشتراک گذاری عکس و ویدیو با دوستان خود هستند، نبود.

تمامی این امکانات در نسخه 2.17.6 بتای اندروید در دسترس می باشد و به زودی به نسخه پایدار اپلیکیشن راه پیدا خواهد کرد و تمامی کاربران قادر به استفاده از این امکانات کاربردی خواهند بود.

 

http://www.fonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید