امکانی جدید از Google Play Books: استفاده از "Night Light" جهت حفاظت از چشمان شما در حین مطالعه شبانه

امکانی جدید از Google Play Books: استفاده از "Night Light" جهت حفاظت از چشمان شما در حین مطالعه شبانه

اپلیکیشن هایی که اصلاحاتی برای نور و روشنایی انجام می دهند و تجربه دلپذیرتری را هنگام استفاده از گوشی و یا تبلت در تاریکی مهیا می سازند در اندروید فراوان اند. اما از سوی دیگر چنان می نماید که رویکردی درحال توسعه برای سازندگان اپلیکیشن در جریان است و سازندگان تمایل به ساخت عملکردی مشابه را برای اپلیکیشن های خود دارند.

blog_15602_1

در تبلت های Fire شرکت آمازون گزینه ای تحت عنوان "Blue Shade" تعبیه شده و اپلیکیشن های متعددی مانند Twilight و Lux نیز از قابلیت های مشابه بهره گرفته اند. نور آبی رنگ ساطع شده از صفحات عملکرد طبیعی خواب را مختل می سازد، لذا نور آبی حذف شده و با نور متمایل به قرمزرنگ جایگزین می شود. Google Play Books آپدیت جدید ارائه داده که توسط آن قادر به فعال سازی گزینه ای به نام "Night Light" می باشید، این سیستم به آرامی رنگ صفحه نمایش را سازگار کرده و مطالعه در شب هنگام و در شرایطی که نور محیط کم است را برای شما تسهیل می بخشد.

blog_15602_2

همانطور که اشاره شد اپلیکیشن هایی متعددی این سیستم را پیاده سازی کرده اند، لذا این ایده آنچنان جدید و مبتکرانه نیست، اما تنها راه استفاده از این نوع تصحیح رنگ برای مطالعه در شب جیل برک و سایدلود کردن اپلیکیشن می باشد. گمان می رود که آپدیت مذکور در چند روز آینده در دسترس قرار گیرد و مطالعه در تاریکی را بهبود بخشد.

blog_15602_3

اگر شما نیز به گوشی خود وابستگی شدید دارید و حتی در تخت خواب نیز از آن جدا نمی شوید، آیا از روش هایی برای کاهش آسیب های چشمی استفاده می کنید؟ در بخش نظرات ما را از عقاید خود باخبر سازید.

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید