انتقال اس ام اس

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن انتقال اس ام اسنسخه 2.0

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : 1500 تومان
  • حجم : 756.3 کیلوبایت

  ما با تلفن همراه خود کارهای زیادی انجام میدهیم! بیشترین استفاده ای که در طول شبانه روز از این وسیله ارتباطی میکنیم، ارسال و دریافت پیام میباشد. به همین علت است که توسعه دهندگان برنامه های موبایل، اپلیکیشن های متنوعی در رابطه با این موضوع تولید میکنند. نقد و بررسی امروز مربوط به برنامه "انتقال اس ام اس" میشود که میتواند در خیلی از مواقع مفید واقع گردد. ما را همراهی کنید تا این اپلیکیشن اندرویدی را به شما معرفی کنیم. انتقال اس ام اس

رابط کاربری:

مهمترین ویژگی که اینگونه برنامه ها باید داشته باشند، سرعت عملکرد آنهاست. در عین حال کاربر باید بتواند بدون سردرگمی به خواسته خود برسد. این موارد در "انتقال اس ام اس" رعایت شده اند و وجود این ویژگی ها برای آن امری کاملا بدیهی است.

طراحی گرافیکی این برنامه اندرویدی از آن چیزی که مشاهده میکنیم، میتوانست بهتر باشد. با کمی دقت بیشتر در انتخاب رنگ ها و تصویر پس زمینه، ظاهر شیک تری ایجاد میشد که با سلیقه کاربران بیشتری هماهنگ باشد. البته رنگ بندی به گونه ای هست که محیط برنامه زنده باشد.

فونت به کار رفته در "انتقال اس ام اس" خواناست اما زیبایی چندانی ندارد. بیشترین امتیاز را در این بخش میتوان به چیدمان مرتب گزینه ها اختصاص داد. ازنظر AppReview امتیاز این بخش، 3 از 5 میباشد. انتقال اس ام اس

کاربرد:

وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی کاملا مشخص است، انتقال پیام های دریافتی به یک شماره دیگر. تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن شماره مقصد و فعال کردن برنامه میباشد.

کاربرد این برنامه برای هرکس ممکن است متفاوت باشد و به هرحال به کار خواهد آمد. البته امکانات جانبی دیگری هم برای افزایش کارایی "انتقال اس ام اس" در آن گنجانده شده است. یکی از این امکانات فعالسازی برنامه از راه دور میباشد.

از دیگر قابلیت های این برنامه اندرویدی، ارسال پیامی است که وضعیت فعلی آن را (روشن یا خاموش) مشخص میکند. همچنین میتوان تعیین کرد، شماره فرستنده نیز در پیام دریافت شده درج گردد.

تولیدکنندگان برنامه فوق، ویجت ساده ای نیز برای آن طراحی نموده اند که سرعت عمل شما را برای روشن یا خاموش کردن آن بیشتر خواهد کرد. در بررسی های به عمل آمده، "انتقال اس ام اس" وظیفه خود را به خوبی انجام  داد. فقط در برخی موارد امکانات جانبی آن مانند وضعیت فعلی برنامه و نمایش شماره فرستنده به درستی عمل نکرد. AppReview امتیاز 4.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. انتقال اس ام اس

قیمت:

هزینه ای که لازم است برای دریافت برنامه "انتقال اس ام اس" پرداخت کنید، زیاد نیست و ارزش امتحان کردن را دارد. همانطور که اشاره شد، مواقعی پیش خواهد آمد که به این اپلیکیشن نیاز پیدا کنید! امتیازی که AppReview برای این بخش درنظر گرفته است، 5 از 5 میباشد.  

نسخه 2.0 این اپلیکیشن اندرویدی با افزوده شدن قابلیت های جدید، کارایی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. مواردی مانند ارسال پیامک وضعیت فعلی دایورت به تلفن همراهی که کد فعال سازی از آن ارسال گردیده، درج شماره فرستنده پیام درون متن پیامک و امکان انتخاب پیامک های دایورت شده بر حسب شماره های لیست سیاه با سه گزینه متفاوت، از جمله امکانات جانبی هستند که به "انتقال اس ام اس" اضافه شده اند.

امکان تعریف شماره های لیست سیاه و مشاهده آنها نیز در داخل برنامه میسر شده است که میتوانید در صورت دلخواه هر کدام از آنها را حذف نمایید. به کارگیری ویجت این اپلیکیشن نیز، به شما در تسریع فعال کردن عملیات انتقال پیامک ها کمک میکند. راهنمای موجود در اپلیکیشن فوق، نحوه استفاده از تمامی موارد ذکر شده را توضیح داده است.

از لحاظ ظاهری نیز شاهد دگرگونی هایی در این نسخه هستیم که هرچند هنوز هم از کیفیت ایده آل یک رابط کاربری حرفه ای فاصله دارد اما نسبت به قبل بهتر شده است. مهمترین ویژگی در چهره جدید "انتقال اس ام اس"، رعایت اصل هماهنگی بین رنگ ها و به کارگیری آیکن های گویاتر میباشد.

با توجه به نکات اشاره شده امتیازات لازم توسط AppReview به صورت 4 از 5 برای بخش رابط کاربری و 5 از 5 برای بخش کاربرد تغییر میکند.

درضمن، قیمت این برنامه اندرویدی با 500 تومان افزایش همراه بوده است و هرچند کارایی این اپلیکیشن بر ما پوشیده نیست اما بهتر بود به همان مقدار قبل باقی بماند. برای جلب توجه مخاطبان به منظور دریافت چنین اپلیکیشن هایی، لازم است قیمت کمتری برای آنها درنظر گرفته شود. به همین دلیل، AppReview امتیاز بخش مربوطه را به 4.5 از 5 تغییر میدهد!

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    ع
    barname ro nasb kon dobare az list daresh biar dobare pak kon

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    alireza
    سلام.من قبلا این برنامه رو روی گوشیم نصب کرده بودم و یک شماره در لیست سیاه آن قرار دادم.بعد از مدتی از نصبش پشیمون شدمو پاکش کردم ولی دیگه از اون شماره برام اس نمیاد.میشه لطفا راهنماییم کنید

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      سلام برای حل این مشکل باید با ایمیل پشتیبانی برنامه تماس بگیرین.

      به این نظر پاسخ دهید
انتقال اس ام اس