یکپارچگی هولولنز و یونیتی

انجین بازی سازی یونیتی در نسخه 5.5 خود میزبان هولولنز می شود

انجین بازی سازی یونیتی یک ابزار همه منظوره است که به توسعه دهندگان جهت ساخت بازی های ویدیویی یاری می رساند. بازی های مشهوری توسط این انجین ساخته شده اند که پوکمون گو نام آشناترین آنهاست. سازندگان انجین به طور مستمر اقدام به آپدیت و افزودن قابلیت های جدید به یونیتی می کنند و آخرین آپدیت انجین یعنی 5.5، شامل مجموعه ای از امکانات و پیشرفت های جدید است و یکپارچگی با هدست واقعیت مجازی هولولنز مشهودترین قابلیت افزوده شده به آن می باشد.

نسخه 5.5 یونیتی دربرگیرنده پلتفرم های جدید، ابزارهای بهتر برای هنرمندان و پیشرفت های عملکردی معمول می باشد که افکت های پارتیکل و ماژول صوتی متداول ترین گزینه ها می باشند. با کمک این ابزار قادر به افزودن رفتارهای متنوع و گوناگونی به پارتیکل های مختلف می باشید که دارای animation workflow و line rendering و روش های آسان تری برای افزودن لوو و واترمارک می باشد، ابزار روشنایی جدید به نام Look Dev نیز نور و روشنایی در شرایط مختلف را بررسی می کند.

یکپارچگی هولولنز و یونیتی

از طریق یکپارچگی جدید با هولولنز، سازندگان قادر به نمونه سازی اولیه، دیباگ و طراحی برای Windows Holographic می باشند، بدون آنکه نیازی به خروجی گرفتن بر روی یک دستگاه سازگار با هولولنز احساس شود.

چنین اقدامی فرآیند را برای توسعه دهندگان تسهیل می بخشد و آنها را قادر به انجام بخش اعظمی از امور مرتبط با واقعیت افزوده و ترکیبی در ویرایشگر یونیتی کرده و از این طریق اثربخشی را افزایش می دهد. این شرایط مدت زمان توسعه را کاهش داده و استفاده جزئی تر و پیچیده تر از تکنولوژی را موجب می شود.

 

http://venturebeat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید