آپدیت جدید رابط و آیکون اینستاگرام را تغییر داد

آپدیت جدید رابط و آیکون اینستاگرام را تغییر داد

اینستاگرام به طور رسمی طراحی جدید برای اپلیکیشن های موبایل خود را منتشر ساخت، مشهودترین تغییری که در این میان به چشم می خورد به آیکون های فلت این مجموعه از اپلیکیشن ها مربوط می شود، گرادینتی از رنگ های بنفش، آبی، نارنجی و قرمز آیکون های جدید را رنگ آمیزی کرده اند، این طراحی جدید بسیار زیبا به نظر می رسد، اما ممکن است برخی از افراد آن را نپسندند.

blog_18364_2

آن طور که پیداست سایر اپلیکیشن های خلاقانه و وابسته به اینستاگرام مانند Layout ،Boomerang و Hyperlapse نیز میزبان این تغییرات جدید شده اند، رابط کاربری جدید یکی دیگر از نتایج این آپدیت برای اینستاگرام می باشد، البته این تغییرات اعمال شده چندان مشهود و چشمگیر نیستند و هنوز هم رابط  کاربری تب بندی شده را مشاهده می کنیم، اما آنچه موجب تمایز این رابط با رابط قبلی شده به سیاه و سفید بودن نمای آن باز می گردد.

blog_18364_1

ایده پشت پرده این نوع طراحی حذف عواملی است که حواس شما را هنگام کار با اپلیکیشن پرت می کنند، بدین ترتیب بهتر از گذشته می توانید از تصاویر و ویدیوهای ارسال شده لذت ببرید. چنانچه این ویژگی جدید توجه شما را جلب کرده، اقدام به آپدیت اپلیکیشن خود نموده و از مزایای آن بهره ببرید.

در ویدیویی زیر قادر به مشاهده روند کلی طراحی این آیکون جدید برای اینستاگرام می باشید.

 

http://phandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید