اپلیکیشن FaceApp

اپلیکیشن FaceApp به دنیای اندرویدی ها راه گشود

چنانچه شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به ویرایش عکس در گوشی موبایل علاقه مندند، FaceApp اپلیکیشن بسیار جذابی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن در اصل برای پلتفرم آی او اس منتشر شد و توانست تنها پس از گذشت 2 هفته از انتشار خود، یک میلیون دانلود از آن خود کند و طرفداران زیادی بیابد. هم اکنون این اپلیکیشن محبوب به دنیای اندرویدی ها نیز راه گشود.

FaceApp از شبکه های عصبی به منظور تغییر حالات صورت افراد استفاده می کند و با استفاده از آن می توانید به صورت فرد لبخند اضافه کنید، او را جوان تر، مسن تر یا حتی جذاب تر نمایید. امکان تغییر جنسیت فرد از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد و می توانید چهره خود را در ظاهر جنس مخالف مشاهده کنید.

اپلیکیشن FaceApp

تمامی این ویژگی ها دست در دست هم داده اند تا این اپلیکیشن را به یک گزینه سرگرم کننده و جذاب تبدیل کنند. برای نصب اپلیکیشن به حداقل نسخه 4.4 از اندروید نیاز دارید. با این حال که کمتر از یک روز از انتشار اپلیکیشن در پلی استور گذشته، FaceApp توانسته در این مدت زمان کوتاه چندین هزار دانلود را از آن خود کند.

FaceApp به طور رایگان در دسترس است، اما شامل تبلیغات می باشد. اگر علاقه مندید بدانید وقتی که پیر شدید چه شکلی خواهید شد یا مایلید اخم خود را به لبخند تبدیل کنید، به گوگل پلی استور مراجعه کرده و این اپلیکیشن جذاب را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

لینک دانلود اپلیکیشن FaceApp از گوگل پلی استور

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید