اپل نخستین اپلیکیشن اندرویدی خود به نام Move to iOS را روانه بازار کرد

اپل نخستین اپلیکیشن اندرویدی خود به نام Move to iOS را روانه بازار کرد

شرکت اپل اخیرا اقدام به انتشار اپلیکیشن اندرویدی خود نموده و کاربران اندرویدی پذیرای این محصول اپل بوده اند، جنبه منفی این اپلیکیشن به هدف آن باز می گردد، چرا که این اپلیکیشن به کمک افرادی که تمایل به انتقال داده ها و اطلاعات خود از گوشی اندرویدی به آیفون دارند، می آید و از جهتی در راستای تبلیغ محصولات جدید و برانگیختن تمایل کاربران اندرویدی برای خریدن iPhone 6S و iPhone 6S Plus می باشد و با نسخه های قدیمی تر نیز سازگاری دارد. این اقدام اپل از جانب بسیاری مورد انتقاد قرار گرفته است، چرا که به بیان آنها این اپلیکیشن محصولی جدید و مبترکانه نیست و تنها تقلیدی از یک محصول مشابه ساخت یک شرکت دیگر می باشد. blog_13245_1

با کنکاش در کدهای منبع اپلیکیشن Move to iOS، روشن شده که سازنده این محصول در حقیقت یک شرکت انگلیسی به نام Media Mushroom است و این اپلیکیشن محصول جدیدی نیست. با توجه به تعدد نسخه های منتشر شده از آن در گوگل پلی استور به نام Copy My Data و در آیتونز به نام Device Switch می توان به این موضوع پی برد. بر مبنای ادعای Media Mushroom، هر دوی این اپلیکیشن ها برای انتقال فایل ها بین این دو پلتفرم کاربرد دارند.

منابع خاطرنشان کردند که اپل در وب سایت خود به موضوع دسترسی به کدهای یک لایبرری از یک نرم افزار وایت-لیبل اشاره کرده اما نمی توان به یقین گفت که این اپلیکیشن چه سرنوشتی خواهد داشت، آیا قادر به تبدیل کاربران پر و پا قرص اندرویدی به آیفون خواهد شد با خیر، سوالی که گذشت زمان پاسخگوی آن خواهد بود.

blog_13245_2

http://www.talkandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید