ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن ایرانسل – خدمات و شارژ سریعنسخه 2.1.2

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : خرید
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 3.6 مگابایت
دریافت برنامه/بازی ایرانسل – خدمات و شارژ سریع از بازار سازنده : مینیمم

با پیشرفت خدمات الکترونیکی، بسیاری از امور که قبل از این به صورت فیزیکی انجام میگرفتند، آسان تر شدند و امروزه میتوان آنها را در عرض چند ثانیه انجام داد. پرداخت قبض تلفن همراه و شارژ سیم کارت های اعتباری، یکی از این امور میباشد که در طول روز به دفعات زیاد و توسط افراد مختلف از هر قشر انجام میگیرد و به همین دلیل خدمات مفیدی برای بهتر و سریعتر شدن آن ارائه گردیده است.

اپلیکیشن "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" که در ادامه معرفی میکنیم، دستیار خوبی برای خرید شارژ و پرداخت قبض میباشد. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه شوید.

ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

رابط کاربری :

طراحی محیط اپلیکیشن فوق با خلاقیت قابل ملاحظه ای صورت گرفته و ظاهر آن دارای جذابیت های زیادی است. رنگبندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب، آیکن های یکدست و چیدمان مرتب اجزای صفحه در کنار انیمیشن های چشم نواز، چهره کاربرپسندی به "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" بخشیده و میتوان آن را جزو نمونه های حرفه ای به شمار آورد. البته در بعضی موارد انتظار دقت نظر بیشتری میرفت اما باید گفت که نواقص جزئی این اپلیکیشن اندرویدی چندان به چشم نمی آیند.

جابجایی سریع بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات، دیگر ویژگی های قابل ذکر در "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" هستند که دلیل وجود آنها، پیاده سازی رابط کاربری با رعایت استانداردهای لازم و به کارگیری تکنیک های اصولی و هوشمندانه میباشد. از این لحاظ نیز نقص خاصی در اپلیکیشن فوق به چشم نمیخورد و میتوان امتیاز خوبی برای آن درنظر گرفت.

با توجه به نکات اشاره شده، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

کاربرد :

نام این برنامه اندرویدی بطور کامل نمایانگر وظیفه آن است و تنها باید دید که امکانات موجود تا چه اندازه کارایی دارند. قابلیت های "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" در 7 بخش اصلی آن قرار گرفته اند تا به شما در صرفه جویی وقت و حتی هزینه، یاری برسانند. بد نیست بدانید که تمام عملیات در برنامه فوق به صورت آفلاین و با استفاده از کدهای USSD انجام میپذیرند و این یک مزیت بزرگ به شمار می آید.

اولین گزینه در منوی اصلی اپلیکیشن فوق، شارژ وایمکس میباشد که با لمس آن میتوانید اعتبار اینترنت بی سیم خود را افزایش دهید یا قبض آن را اگر از نوع دائمی است، با وارد کردن مبلغ دلخواه پرداخت نمایید. استعلام مانده اعتبار مکالمه و اینترنت سیمکارت دو گزینه مهم دیگر در صفحه اول "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" هستند که بسیار کاربرد دارند و نیاز به توضیح عملکرد آنها نیست.

حال نوبت به اصلی ترین بخش برنامه فوق یعنی شارژ سیمکارت اعتباری و دائمی میرسد که با استفاده از آن امکان افزایش اعتبار شماره های همراه اول، تالیا و رایتل نیز وجود دارد. البته با لمس این گزینه در منوی "ایرانسل – خدمات و شارژ ایرانسل"، امکانات دیگری از قبیل تکرار آخرین خرید انجام شده، مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض مربوط به سیمکارت های دائمی در اختیار شما قرار میگیرد که دو مورد آخر فقط برای شماره های ایرانسل امکان پذیر میباشد.

استفاده از طرح های تعرفه در 4 حالت روزانه، بلندمدت، هفتگی و ماهانه، پنجمین قسمت از "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" است که بسیاری از مشترکین آن را مورد استفاده قرار میدهند. خرید بسته های اینترنت 3G و 4G نیز در همین 4 حالت انجام میگیرد و علاوه بر آن میتوانید از شارژ ویژه هم بهره ببرید. آخرین بخش اپلیکیشن فوق، انتقال شارژ نام دارد که به وسیله آن امکان ارسال مبلغ مشخصی از اعتبار خودتان برای یک شماره دلخواه میسر میگردد.

حال که با قسمت های مختلف "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" آشنا شدید، بد نیست به امکانات جانبی و مفید آن نیز اشاره کنیم. انتخاب شماره تلفن از لیست مخاطبین، ورود مبلغ دلخواه و ذخیره شماره کارت بانکی برای استفاده مجدد، از جمله این امکانات در قسمت شارژ سیمکارت هستند. همچنین قابلیت مشاهده سوابق خرید مربوط به کارت شارژ و سایر خدمات، تنظیمات کد USSD و حذف موارد دلخواه از لیست آخرین خریدها، در برنامه فوق پیش بینی شده است.

همانطور که مشاهده کردید، "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" از لحاظ امکانات کامل بوده و وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد. هرچند کمبود خاصی برای این برنامه قابل ذکر نیست اما بهتر بود که برای افزایش کارایی، ایده پردازی های بیشتری در آن صورت بگیرد تا رقابت نزدیکتری با اپلیکیشن های مشابه داشته باشد. البته این موضوع چیزی از ارزش های اپلیکیشن فوق کم نمیکند و امیدواریم در آینده توسعه هر چه بیشتر آن را ببینیم.

از نظر AppReview، امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

قیمت :

این اپلیکیشن اندرویدی کاملا رایگان است و برای دریافت و استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت. این موضوع در کنار نکات مثبتی که در دو بخش قبل نام بردیم، بدون تردید باعث استقبال مخاطبان از "ایرانسل – خدمات و شارژ سریع" خواهد شد و به همین دلیل، AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

 

ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن ایرانسل – خدمات و شارژ سریع

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی 5
    واااااااااای فوق العادست

    به این نظر پاسخ دهید
ایرانسل – خدمات و شارژ سریع